اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) خبر داد

احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه در آذربایجان غربی

احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه در آذربایجان غربی
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری بهزیستی آذربایجان غربی از ابتدای مردادماه آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران که در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز به کار کرد، اظهار داشت: قرارگاه حمزه(ع) با هماهنگی و همکاری دستگاه‌ های مختلف نسبت به ارائه خدمات جهادی به مردم مناطق محروم آذربایجان غربی اقدام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص محرومیت زدایی هدف اصلی از این خدمات رسانی به مردم محروم است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)‌ گفت: احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری بهزیستی استان از مردادماه آغاز شده است و حمایت از بیماران و نیز کمک به ایتام از دیگر طرح هایی است که توسط معاونت مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه در دست اجرا است.

,

سردار اوصانلو تاکید کرد: قرارگاه حمزه متاثر از شرایط جغرافیایی و اقلیمی دارای اهمیتی راهبردی است و قرارگاه حمزه و نیروی زمینی سپاه با ایفای نقش بی بدیل در حوزه های سخت و نرم با حفظ تمامیت ارضی و ملی رسیدن به اوج صلابت و اقتدار را ره آورد خود کرده است.

,

وی ادامه داد: قرارگاه حمزه با بهره مندی از توان و اعتبارات موجود و با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین اقدامات ارزشمند و جهادی را به منصه ظهور و بروز رسانده که از جمله آن ها ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه که همه این ۱۲۵۰ پروژه احداث خانه برای محرومین است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مرمت مدارس، راهسازی و پل سازی را از جمله این پروژه ها عنوان کرد و گفت: اجرای ۵ پروژه کلان در قالب طرح کرامت در حاشیه شهرهای ارومیه، خوی و مهاباد، احداث ۱۲۰ پروژه با پوشش ۲۰۰ روستا اعم از بیمارستان صحرایی و پروژه های مختلف حمایت از زنان سرپرست خانوار، حمایت مالی از ایتام و بیماران صعب العلاج از دیگر برنامه های محرومیت زدایی در استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه