اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی:

پیام رهبری به جهادگران بسیجی می‌تواند کشور را متحول کند/ اردوی جهادی زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و رشد روحیه ایثار است

پیام رهبری به جهادگران بسیجی می‌تواند کشور را متحول کند/ اردوی جهادی زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و رشد روحیه ایثار است
محمد روحانی گفت: بیانیه رهبری خطاب به جهادگران بسیجی می‌تواند دستور کاری برای مدیریت حرکت‌های خودجوش جهادی باشد و اگر این انرژی هدایت، مدیریت و نظارت شود، کشور متحول می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: نوروز امسال سیل، چهار استان کشور را درگیر کرد و از ساعات اولیه جهادگران بسیجی به کمک مردم حادثه دیده شتافتند که در بحث امدادرسانی اولیه 136 گروه جهادی به چهار استان اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی خراسان رضوی در چهار محور در حال بازسازی و ساخت خانه‌های آسیب‌دیده از سیل هستند؛ یک محور در شهرستان گنبد، محور دیگر در کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، محور بعدی در نیشابور، سبزوار، داورزن، و محور آخر در کلات، قوچان و درگز است که جهادگران بسیجی ما در حال خدمت‌رسانی هستند.

,

فعالیت بیش از 1000 گروه جهادی در سطح استان/ انجام  55 هزار ویزیت رایگان

, فعالیت بیش از 1000 گروه جهادی در سطح استان/ انجام  55 هزار ویزیت رایگان,

روحانی با اشاره به فعالیت بیش از 1000 گروه جهادی در سطح استان، گفت: سال گذشته توسط گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی بیش از 80 مدرسه در ایام تعطیلات، رنگ‌آمیزی، زیباسازی و مرمت شد؛ همچنین در بحث محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی گروه‌های جهادی پزشکی 55 هزار ویزیت رایگان را در سال گذشته انجام داده‌اند و خدمات پزشکی در بحث دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، اعصاب و روان، اطفال، دارو و عمومی ارائه شد.

,

ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی محرومین در استان/ احیای 92 قنات

, ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی محرومین در استان/ احیای 92 قنات,

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اقدامات جهادگران بسیجی و خدمات فنی مهندسی در بحث خدمات کشاورزی، باعث افزایش 25 میلیارد تومانی محصولات کشاورزان شد و با کمک کمیته امداد و بهزیستی، بیش از 500 واحد مسکونی محرومین در خراسان رضوی ساخته، زیباسازی و مرمت شد.

,

وی با اشاره به اجرای 45 پروژه مشترک با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال گذشته، افزود: 92 قنات در سال گذشته با همکاری آستان قدس رضوی و تلاش جهادگران بسیجی در سطح استان بازسازی و احیا شد.

,

1400 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌شود

, 1400 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌شود,

روحانی تصریح کرد: سال گذشته 1000 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد و امسال نیز در نظر داریم تا 1400 سری جهیزیه دیگر نیز به این زوج‌ها اهدا شود و در زمینه اهدای بسته‌های معیشتی، حدود 20 هزار بسته معیشتی، 15 هزار پوشاک، 22 هزار لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و امیدواریم امسال نیز بتوانیم 50 هزار لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کنیم.

,

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اردوهای جهادی، گفت: در ابتدا گروه‌های جهادی با هدف پر کردن اوقات فراقت و خدمت‌رسانی تشکیل شد اما مقام معظم رهبری در خصوص این گروه‌ها فرمودند «شما سفیران کار و تلاش هستید» از این رو جهادگران ما در اردوهای جهادی علاوه بر آموختن مهارت‌های فنی که زمینه ساز ایجاد اشتغال است، روحیه جهاد و از خود گذشتگی را نیز می‌آموزند.

,

اردوی جهادی زمینه ساز ایجاد اشتغال و رشد روحیه ایثار است

, اردوی جهادی زمینه ساز ایجاد اشتغال و رشد روحیه ایثار است,

وی ادامه داد: به اذعان استاندار پیشین خراسان رضوی که فرزندش در یکی از اردوهای جهادی شرکت کرده بود، جهادگران ما که از اقشار مختلف جامعه هستند به دلیل اینکه در اردوهای جهادی فقر و محرومیت را از نزدیک درک می‌کنند باعث می‌شود بیشتر به فکر این افراد بیفتند و روحیه ایثار و جهاد در آن‌ها رشد کند.

,

روحانی با اشاره اعزام 100 هزار جهادگر به مناطق سیل‌زده در سراسر کشور در نوروز امسال، گفت: در نوروز امسال دفاع مقدس دوباره تکرار شد با این تفاوت که جهادگران بسیجی به جای سلاح در دستان خود بیل و کلنگ داشتند و از آن طرف مردم با اهدای کمک‌های خود به اشکال مختلف به کمک هم‌وطن‌های آسیب‌دیده خود شتافتند.

,

 رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سیل امسال نمایش قدرتی بود از حرکت‌ها، همت و روحیه جهادی در جهادگران بسیجی و نشان داد که علی‌رغم جنگ نرم دشمن علیه آموزه‌های دینی و انقلابی، روحیه ایثار و جهاد به نسل سوم و چهارم انقلاب به‌خوبی منتقل‌شده است.

,

وی با اشاره به گردهمایی عظیم ظهر امروز جهادگران بسیجی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بیان کرد: پیام مهم رهبر انقلاب قرار است در این اجتماع قرائت شود زیرا ایشان نظر خاصی به گروه‌های جهادی دارند و این پیام روحیه و انرژی جدید و مضاعفی به گروه‌های جهادی می‌بخشد.

,

پیام رهبری خطاب به جهادگران می‌تواند دستورکاری برای مدیریت حرکت‌های خودجوش جهادی باشد

, پیام رهبری خطاب به جهادگران می‌تواند دستورکاری برای مدیریت حرکت‌های خودجوش جهادی باشد,

روحانی در پایان تأکید کرد: پیام مقام معظم رهبری خطاب به جهادگران بسیجی می‌تواند یک راه و دستور کاری برای مدیریت حرکت‌های خودجوش جهادی در کشور باشد و این انرژی هدایت، مدیریت و نظارت شود تا بتواند کشور را متحول کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه