اخبار داغ

شهردار سبزوار:

برای توسعه شهر باید بخش خصوصی را با بدنه شهرداری همراه کرد

برای توسعه شهر باید بخش خصوصی را با بدنه شهرداری همراه کرد
شهردار سبزوار گفت: توسعه همه جانبه شهر در پی همدلی بین مردم، شهردای و بخش خصوصی به سرانجام خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سیدعلی کوشکی ظهر امروز در جلسه معاونین شهرداری با بیان اینکه همراه کردن بخش خصوصی در حوزه مسائل شهری از اولویت های شهرداری است اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف مد نظر باید بخش خصوصی وسرمایه گذاران این حوزه را با بدنه شهرداری همراه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با اشاره به اینکه شهرداری سبزوار تجربه موفقی در جذب مشارکت های مردمی و بخش خصوصی در حل معضلات شهری دارد و تاکنون در این امر موفق بوده است، تصریح کرد: توسعه همه جانبه شهر در پی همدلی بین مردم، شهردای و بخش خصوصی به سرانجام خواهد رسید.

کوشکی در ادامه بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری اشاره کرد و افزود: توزیع عادلانه امکانات از مهم ترین اولویت های شهرداری است که این مهم با کار جهادی تمامی کارکنان شهرداری به ثمر خواهد نشست.

شهردار سبزوار با بیان اینکه اجرای "خیابان تفریح و غذا" در توحید شهر از جمله طرح هایی است که با همراهی بخش خصوصی اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: توحید شهر یکی از ظرفیت های بسیار مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است که این امر به خوبی در حال پیگیری است.

وی با ابراز امیدواری نسبت  به راه اندازی این خیابان در آینده نزدیک تاکید کرد: این طرح سبب افزایش فضای کسب وکار و ایجاد نشاط در جامعه می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه