اخبار داغ

محمود عزیزی در گفتگو با دانا؛

هنرمند نباید سیاست‌زده باشد/ مطالبه‌گری هنرمند باید در قالب هنر او باشد

هنرمند نباید سیاست‌زده باشد/ مطالبه‌گری هنرمند باید در قالب هنر او باشد
محمود عزیزی بازیگر گفت: کار هنرمند مطالبه گری نیست، امروزه از این چیزها درست شده است؛ هنرمند با هنری که دارد و اجرای آن در راستای جامعه و لایه های اجتماعی می تواند اثری از خود به جا بگذارد که بتواند در پیرامون شرایط روز آن جامعه صحبت کند.
[

محمود عزیزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان در مطالبه‌گری‌های اجتماعی و رساندن حرف مردم به گوش مسئولان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: کار هنرمند اصلا این نیست، امروزه از این چیزها درست شده است؛ هنرمند با هنری که دارد و اجرای آن در راستای جامعه و لایه های اجتماعی می تواند اثری از خود به جا بگذارد که بتواند در پیرامون شرایط روز آن جامعه صحبت کند و مطالبات خود را مطرح کند.

, محمود عزیزی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با انتقاد از ورود مستقیم برخی از هنرمندان به مسائلی که در آنها تخصصی ندارند افزود: هنرمند باید کار خودش را انجام دهد، این گروه های اجتماعی و نهادهای مربوطه هستند که باید مطالبات را به صورت مستقیم پیگیری کنند.

,

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: کار هنرمندان سیاسی نیست، ممکن است برخی هنرمندان متعلق به یک گروه سیاسی و یک جریان باشند، اما کار هنرمند اصلا این مسائل سیاسی نیست.

,

محمود عزیزی در پایان گفت: اگر قرار باشد کسی تاثیرگذار باشد خود مسئولان باید این کار را انجام دهند، وگرنه کسی به اندازه خود مسئولین نمی تواند تاثیرگذار باشد، هنرمند چه کاری می تواند بکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه