اخبار داغ

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

دوری از اهداف انقلاب باعث ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و مسئولین شده است

دوری از اهداف انقلاب باعث ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و مسئولین شده است
عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسئولین اولویت اول خود را مردم قرار دهند ، گفت: دوری از اهداف انقلاب و توجه بسیار به منافع مادی شخصی باعث ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و مسئولین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شکاف طبقاتی بین مردم و مسئولین، اظهار داشت:  امروز وضعیت شکاف طبقاتی نسبت به اوایل انقلاب بیشتر شده است و عمده ترین دلیل این است که مسئولین از آرمان ها و اهداف انقلاب فاصله گرفته اند.

وی ادامه داد: اوایل انقلاب آن روحیه های انقلابی و خداپسندانه که در بین مسئولین حاکم بود باعث می شد مسئولین کمتر به فکر منافع مادی و شخصی خود باشند.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم بیان داشت: ما شاهد بودیم که مسئولی بعد از سالیان سال خدمت به کشور و نظام بعد از پایان خدمت و مسئولیت خود هنوز در منزل اجاره ای زندگی می کرد و هیچ اندوخته ای برای خود جمع نکرده بود.

وی افزود: ولی متاسفانه امروز برخی از مسئولین با فاصله گرفتن از آرمان ها و ارزش های انقلاب بیشتر منافع شخصی خود را در نظر می گیرند و شاهد هستیم برخی مسئولین مثلابرخی از همین نمایندگان چه هزینه های گزافی را به این ملت تحمیل می کنند تا به مجلس راه یابند.

حجت الاسلام ملک زاده اضافه کرد: واقعا این همه هزینه برای چه چیزی است اگر انسان برای خدا بخواهد خدمت کند طبیعتا حاضر نیست هر هزینه ای را انجام دهد تا به سمتی برسد.

وی تاکید کرد: وقتی هم به سمت می رسند چون افراد زیادی به این ها کمک کرده اند باید به فکر منافع آنها هم باشند و این سبب می شود مردم که به فرموده امام راحل ولی نعمت ما هستند به حاشیه بروند و کنار گذاشته شوند و آنها به فکر منافع شخصی خود و گروه هایی که آنها را به این مقام رسانده و هزینه کرده اند باشند.

 عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان داشت: این ها به مرور از مردم فاصله می گیرند و اندوخته ها و منافع شخصی خود را افزایش می دهند و همین مسئله باعث فاصله بیشتر و دور تر شدن از اقشار متوسط جامعه خواهد شد.

وی عنوان داشت: امام خمینی(ره) خیلی در دوران حیات خود و رهبر معظم انقلاب در حال حاضر در سخنرانی های بسیاری به مسئولین سفارش می کنند که مردم را فراموش نکنید و مردم را به عنوان اولویت اول قرار دهیم اما متاسفانه برخی مسئولین توجه نمی کنند و همین مسئله باعث شده فاصله بین مردم و مسئولین بیشتر شود .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه