اخبار داغ

مدیر کل انتقال خون هرمزگان:

استقبال عزاداران حسینی از اهداء خون در هرمزگان/ مراجعه بیش از 900 نفر به مراکز خونگیری

استقبال عزاداران حسینی از اهداء خون در هرمزگان/ مراجعه بیش از 900 نفر به مراکز خونگیری
مدیر کل انتقال خون هرمزگان با اشاره به مراجعه بیش از 900 نفر هرمزگانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سال جاری به مراکز اهدای خون اظهار کرد: در این ایام 992 نفر مراجعه که 829 نفر موفق به اهدای خون شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زارعی، مدیر کل انتقال خون هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به مراجعه بیش از 900 نفر هرمزگانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سال جاری به مراکز اهداء خون اظهار کرد: در این ایام 992 نفر مراجعه که 829 نفر موفق به اهداء خون شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر کل انتقال خون هرمزگان با اشاره به فعالیت 9 مرکز ثابت و سیار ایام تاسوعا و عاشورا در استان تصریح کرد: از این میزان اهداء خون سهم اهداکنندگان مستمر 52 درصد، اهداکنندگان با سابقه 31 درصد و اهدا کنندگان بار اول 17 درصد بود.

,

زارعی با بیان اینکه به همت مردم نوعدوست هرمزگان انتقال خون دارای وضعیت مناسبی برای پاسخگویی به نیاز بیماران استان است، گفت: ضروریست اهداکنندگان خون به طور مستمر و بیش از پیش به حضور در مراکز انتقال خون و کمک به همنوعان و اهداء خون توجه داشته باشند.

,

وی افزود: برخی افراد مانند بیماران خاص، مادران باردار، نوزادان، برخی اعمال جراحی و حوادث و سوانح همواره به دریافت خون احتیاج دارند و لازم است اهداکنندگان در طول سال نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

,

مدیر کل انتقال خون هرمزگان از بانوان نیز خواست میزان مشارکت خود در اهداء خون بیشتر کنند؛ زیرا سطح مشارکت و مراجعه بانوان هرمزگانی برای اهداء خون کمتر از شاخص میانگین کشوری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه