اخبار داغ

یک هنرمند چرداولی:

وزارت ارشاد در همکاری با سلبریتی ها تجدیدنظر کند

وزارت ارشاد در همکاری با سلبریتی ها تجدیدنظر کند
هنرمند چرداولی گفت:در ماجرای دخترآبی سلبریتی ها تنش آفرین بودند وباید مورد پیگیری مراجع قضایی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محسن گرواند"، هنرمند چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول با اشاره به نقش سلبریتی ها در ماجرای "سحر خدایاری" گفت:حواشی به وجود آمده در خصوص ماجرای دختر آبی یکی خبری کذب و طراحی شده توسط دشمن بود که عده ای در داخل کشور به خصوص سلبریتی ها و فوتبالیست ها به این موضوع دامن زده اند که جای تاسف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

وی افزود:هنرمندان باید در خدمت ارتقای فرهنگ اسلامی باشند و نشردهنده فرهنگ ایرانی واسلامی باشند تا در مواقعی که دشمن سعی در جریان سازی انحرافی دارد در آگاه سازی و جلوگیری از نفوذ دشمن در فرهنگ جامعه نقش اساسی داشته باشد.

,

 

,

گراوند بیان داشت: سلبریتی وکسانی که این روزها مورد علاقه مردم هستند متاسفانه در خدمت ارتقای فرهنگ جامعه نیستند وگاهی مشاهده می شود در زمین دشمن بازی می کنند.

,

 

,

این هنرمند چرداولی خاطرنشان کرد: در ماجرای دخترآبی سلبریتی ها سعی در انحراف افکار عمومی جامعه کردند که این امر باید مورد پیگیری مراجع قضایی قرار گیرد.

,

 

,

وی با اشاره به نقش هنرمندان در ارتقای فرهنگ اسلامی گفت:تجربه نشان داده که هنرمندان وافرادی که خیل عظیمی از مردم طرفدارآن ها بوده وبه قولی معروف هستند می توانند در امورات مهم ودرجهت فرهنگ سازی به کشور کمک کنند وفضای جامعه را به سوی فرهنگ اسلامی وایرانی ببرند تا از نفوذ در امان بماند.

,

 

,

این هنرمند چرداولی تصریح کرد: انتظار ما این است که قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع ماجرای دختر آبی  ورود کنند و نسبت به اقدامات نمایندگان و سلبریتی هایی  که با اظهار نظرهای غیرمسئولانه و خارج از چارچوب خود باعث دامن زدن به این موضوع و تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه شدند، برخورد قانونی صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه