اخبار داغ

در جلسه شورای ترافیک اردبیل مطرح شد؛

جابجایی مراکز پرجمعیت از هسته مرکزی اردبیل / طرح جامع ترافیک سرعین آغاز شود

جابجایی مراکز پرجمعیت از هسته مرکزی اردبیل / طرح جامع ترافیک سرعین آغاز شود
معاون عمرانی استاندار اردبیل به انتقال مراکز پرجمعیت از هسته مرکزی شهر به سایر مکان ها تأکید کرد و گفت: در این انتقال ها عناصر تاریخی در مرکز شهر حفظ می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، مسعود امامی یگانه شامگاه امروز در جلسه شورای ترافیک اردبیل به انتقال مراکز پرجمعیت از هسته مرکزی شهر به جهت روان سازی ترافیک شهری تأکید کرد و گفت: در این نقل و انتقال ها، بافت تاریخی و عناصر با ارزش اردبیل باید حفظ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   سبلان‌ما,   , سبلان‌ما,

امامی یگانه در ادامه این جلسه خواستار  پایان کار مطالعه طرح تفصیلی شد و گفت: تمامی ساخت و سازها و توسعه شهر باید منطبق با مطالعات طرح تفصیلی انجام شود.

,

وی با بیان اینکه اجرای طرح تفصیلی و آمایش سرزمینی در روان سازی طرح ترافیک و مشکلات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد، گفت:ساماندهی برخی تقاطع حادثه خیز و ایجاد سرعت گیرهای متعارف جهت تردد عابرین  نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

,
معاون عمرانی استاندار اردبیل در رابطه با طرح ترافیک سرعین نیز اظهار داشت:شهر سرعین یک شهر توریستی و جمعیت متغیر بیش از پنج میلیون در فصول مختلف سال دارد و عملا با مشکل ترافیکی مواجه می شود.
,

رییس شورای ترافیک استان با بیان اینکه طرح جامع ترافیک سرعین باید شروع شود اظهار داشت: این شهر ۴۰درصد دارای کاربری مسکونی و ۶۰درصد گردشگری است که لازم است برای توسعه این شهر  مطالعات ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهر در اولویت قرار گیرد.

,

امامی یگانه تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری، فرایند قانونی انتخاب مشاور ترافیک را در دستور کار قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه