اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش برخوار:

مدیران مدارس، برنامه سالانه خود را براساس سند تحول تدوین کنند

مدیران مدارس، برنامه سالانه خود را براساس سند تحول تدوین کنند
مدیر آموزش و پرورش برخوار گفت: مدیران مدارس موظفند برنامه سالانه خود را با فرمت، برنامه تعالی در دوره متوسطه و برنامه تدبیر در دوره ابتدایی تهیه و به اداره ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ امروز جلسه توجیهی مدیران سه دوره تحصیلی روز گذشته با محوریت پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دولت آباد برگزار ‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

باقری رئیس دانشگاه آزاد دولت آباد در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد گویی به مدیران، به معرفی دانشگاه، سابقه، رشته ها، ظرفیت ها و برنامه های آتی و دردست اجرای دانشگاه پرداخت و با توجه به برنامه ریزی دانشگاه در خصوص راه اندازی مدرسه سما در سطح شهرستان، خواستار مساعدت و مشارکت آموزش و پرورش در اجرای این برنامه مهم آموزشی – تربیتی شد.

,

محمدرضا معصومی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در ادامه ضمن عرض تسلیت ماه محرم و سوگواری حضرت اباعبداله الحسین ( ع ) و یاران باوفایش، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن ماه مهر، آغاز بهار تعلیم و تربیت، بحث را با اهمیت سند تحول بنیادین و رویکرد مدرسه محوری آغاز کرد و سند تحول بنیادین را قانون اساسی آموزش و پرورش دانست . وی اِشراف و احاطه مدیران مدارس بر سند تحول بنیادین را لازمه رسیدن به اهداف آموزش و پرورش برشمرد و خاطر نشان کرد: برش منطقه ای سند تحول آماده شده و با توجه به برش منطقه ای ، برنامه های بومی و مدرسه ای به زودی ابلاغ شده و مدیران مدارس موظفند برنامه سالانه خود را با فرمت، برنامه تعالی در دوره متوسطه و برنامه تدبیر در دوره ابتدایی تهیه و به اداره ارسال کنند.

,

معصومی، در ادامه در خصوص بازنگری محورهای پروژه مهر مطالبی را بیان و به مدیران تأکید کرد: به نحوی برنامه ریزی کنند که در بحث آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید که مورد بازبینی و بازدید قرار می گیرد هیچ موردی از قلم نیفتد.

,

این مسوول در ادامه مطالب مبسوطی در خصوص توجه مضاعف به نماز دانش آموزان، سامانهERP (صدور ابلاغ توسط مدیر مدرسه)، توزیع کتب درسی، تجزیه و تحلیل گزارشات پیشرفت تحصیلی، آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با دستاوردهای انقلاب و هفته دفاع مقدس، کلاس کنکور فرزندان فرهنگی، بازدید گروه های درسی از مدارس در جهت کمک به مدیران و توانمند سازی، تجلیل از بازنشستگان در آموزشگاه، جدی گرفتن بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پرورش دانش آموزان مؤمن ، متعهد، خلاق، پرسشگر و مطالبه گر با روحیه کتابخوانی، دقت در اجرای برنامه ها، صبحگاه مدارس، مراسمات و رعایت اعتدال در حفظ و حرمت رسالت آموزش و پرورش و … بیان کرد.

,

این جلسه با تجلیل از مدیرانی که جدیداَ به سمت بازنشستگی نائل شدند، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، تجدید میثاق با شهدا و زیارت قبور شهدای گمنام در دانشگاه و بازدید از کارگاه های دانشگاه و صرف ناهار به کار خود خاتمه داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه