اخبار داغ

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا:

با پیروی از رهنمود های رهبری هیمنه دشمن را شکستیم/دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا/ اقتدار پرچم ایران در خلیج فارس همیشگی است

با پیروی از رهنمود های رهبری هیمنه دشمن را شکستیم/دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا/ اقتدار پرچم ایران در خلیج فارس همیشگی است
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: اگر برگردیم به عقب خواهیم دید که نبود توفیق در جنگ، نبود حرکت رو به جلوی در جنگ، نبود خاکریز ها در جنگ، جز تمسک به ولایت و الگو گرفتن از مکتب عاشورا و حسینیت که در تاریخ اسلام حرکت اباعبدالله الحسین (ع) بی نظیر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار رادان عصر امروز امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی، رزمی دفاع مقدشس در اردبیل با اشاره به اینکه اگر امروز ابهت آمریکا را با سرنگون کردن پیشرفته ترین پهبادشان را با موشک صدرصد ایرانی درهم می شکند و باید آمریکا از بی آبروی خود بمیرد، افزود:  آن پهباد را سامانه  صدرصد ایرانی سرنگون کرد و این افتخار از کجا برگرفته شده است جز مکتب حسینی و عاشورای که باید قدردان این مکتب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی بیان کرد: انقلاب ما برگرفته از انقلاب مکتب نهضت حسینی است و رزمندگان ما با الگو گرفتن از مکتب حسینی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیمنه دشمن را درهم شکست.

,

سردار رادان با بیان اینکه در محافظت از حرم بی بی زینب (س) مشکل آن را نداشتیم که چه کسانی را باید برای دفاع بفرستیم، مشکل آن را داشتیم که چطور این همه خیل جوانان رزمنده و داوطلب را برای دفاع از حرم ال الله به جبهه مقاومت بفرستیم، افزود: الحمدالله جوانان نسل جدید و امروزی نیز با الگو گرفتن از شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس در خط ولایت و رهبری از نظام و ملت دفاع می کنند.

,

وی ادامه: امروز با پیروی از رهنمود های رهبری هیمنه دشمن را در منطقه و خاورمیانه درهم شکسته ایم و این شکست ها را مدیون همین خون شهدا و رزمندگان اسلام هستیم.

,

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه اگر عاشورا فراموش شدنی باشد فتنه ۸۸ نیز فراموش می شود افزود: مردم در ۹ دی انقلابی دیگر کردند تا از نهضت حسینی و خون شهدای اسلام و آرمان های انقلاب و دفاع مقدس دفاع کردند.

,

سردار رادان با اشاره اقتدار و عظمت پرچم کشور در اب های آزاد خلیج فارس، گفت: دشمن خواب تسلیم ایران را هم نخواهد دید، چرا که جوانان ایرانی درس خود را از حضرت عباس(ع) از حضرت علی اکبر(ع) گرفته اند و این انقلاب همچنان کشتی انقلاب را تا مسیر خود ادامه خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه