اخبار داغ

امروز صورت گرفت

افتتاح همزمان 82 کارگاه اقتصاد مقاومتی در خراسان‌جنوبی

افتتاح همزمان 82 کارگاه اقتصاد مقاومتی در خراسان‌جنوبی
امروز همزمان به سومین روز از هفته دفاع مقدس 82 کارگاه اقتصاد مقاومتی و کمک اشتغال روستایی با اعتبار بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون ریال به صورت همزمان در خراسان‌جنوبی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امروز همزمان به سومین روز از هفته دفاع مقدس 82 کارگاه اقتصاد مقاومتی و کمک اشتغال روستایی با اعتبار بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون ریال به صورت همزمان در خراسان‌جنوبی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، امروز همزمان به سومین روز از هفته دفاع مقدس 82 کارگاه اقتصاد مقاومتی و کمک اشتغال روستایی با اعتبار بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون ریال به صورت همزمان در خراسان‌جنوبی افتتاح شد.,

 

,

از این 82 طرح کارگاه صبح امروز کارگاه تجمیعی اشتغال در روستای علی آباد لوله با حضور سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

,

 

,

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به دشمنی‌های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه در شرایط جنگ اقتصادی باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شکوفایی و دفاع از امنیت اقتصادی همگی به عنوان یک رزمنده اقتصادی وارد عرصه عمل شده و در زمینه اشتغال، تولیدات خانگی و توانمندسازی مردم به ویژه مردم روستا ها ورود کنیم.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در همین راستا سازمان بسیج سازندگی با در نظر گرفتن اشتغال مزیتی مبتنی بر توانمد سازی خانواده‌ها نقاط دارای ظرفیت روستایی را با مدل تکمیل زنجیره‌های ارزش اشتغال با همکاری دستگاه‌های مرتبط دولتی و با هدف خودکفایی و مقاوم سازی مردم روستاها آغاز کرده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: با تکمیل زنجیره ارزش در سال گذشته و امسال توانسته‌ایم در خصوص نیازهای اصلی و اساسی مردم را در تولید خودکفا کنیم.

,

 

,

هنری خاطرنشان کرد: در این خصوص در زمینه توزیع مرغ بومی برای بیش از 3 هزار و 100 خانوار در روستاهای مختلف استان انجام شده و در ادامه نیز در موضوع دام و تولید نان ورود کرده‌ایم.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم با مدل معیشتی در زمینه خودکفایی خانواده‌ها قدمی هر چند کوچک برداشته و در ادامه نیز در خصوص بازار فروش کلیه محصولات تولیدی این استان با همکاری بنیاد تعاون بسیج در راستای برندسازی و بسته‌بندی این محصولات اقدامات مناسبی صورت گیرد تا بتوانیم با ارتباط گیری های موثر با بقیه استان‌ها از طریقه فروشگاه و سایت و اپلیکیشن‌های طراحی شده فروشگاهی کمک حال محصولات تولید شده روستایی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه