اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

برجام نشان داد عقب‌نشینی در برابر دشمن جواب نمی‌دهد/ گفتمان مقاومت باعث آرامش در بازار شده است/ جوانان اجازه انجام توطئه علیه نام شهدا را نخواهند داد

برجام نشان داد عقب‌نشینی در برابر دشمن جواب نمی‌دهد/ گفتمان مقاومت باعث آرامش در بازار شده است/ جوانان اجازه انجام توطئه علیه نام شهدا را نخواهند داد
امام جمعه نهبندان با بیان این‌که مذاکرات برجام نشان داد که عقب‌نشینی در برابر دشمن جواب نمی‌دهد گفت: آن‌چه امروز در برابر دشمن جواب می‌دهد تئوری مقاومت است که در این چند ماهه به خوبی نتیجه مقاومت فعال را حتی در صحنه سیاسی نیز مشاهده کردیم که دشمن را به انفعال کشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در سال 1359 استکبار جهانی جنگ نابرابری توسط مهره دست خود، صدام ملعون علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت در حالی که جمهوری اسلامی ایران در آن مقطع تازه انقلاب کرده بود و هیچ آمادگی برای جنگ نداشت.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که جنگ در گفتمان جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد، افزود: بنای انقلاب اسلامی بر صلح، سازش و ارتباط با همه کشورهای منطقه است اما متأسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با این فکر که انقلاب اسلامی انقلابی نوپا است جنگی نابرابر را بر ملت ما تحمیل کرد.
,
 
,
امام جمعه نهبندان تصریح کرد: دفاع جمهوری اسلامی ایران با دست خالی و بیرون کردن دشمن از خاک خود نشان داد که مقاومت در برابر استکبار جهانی تأثیر دارد بنابراین تئوری مقاومت الگویی برای سایر کشورها شد و می‌بینیم که امروز در یمن، سوریه و عراق نیز جواب می‌دهد.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی با بیان این‌که امروز مذاکرات مخصوصا مذاکرات برجام نشان داد که عقب‌نشینی در برابر دشمن جواب نمی‌دهد، ادامه داد:  آن‌چه امروز در برابر دشمن جواب می‌دهد تئوری مقاومت است که در این چند ماهه به خوبی نتیجه مقاومت فعال را حتی در صحنه سیاسی نیز مشاهده کردیم که دشمن را به انفعال کشانده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که دشمن جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ما آغاز کرده است، بیان کرد: سال 1397 با سال 1398 بسیار تفاوت دارد چراکه در سال 98 طبق فرمایش مقام معظم رهبری به گفتمان مقاومت روی آورده‌ایم و آرامشی تمام معنا در بازار حاکم شده است.
,
 
,
امام جمعه نهبندان افزود: بر اساس نظر کارشناسان تورم به صورت نقطه به نقطه کم می‌شود و ثباتی که در بازار حاکم شده و آرامشی که در مردم به وجود آمده نشان می‌دهد که مقاومت در جبهه اقتصادی نیز جواب داده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: بازخوانی دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان برای جامعه به خصوص نسل امروز اهمیت دارد چراکه آن‌ها دوران جنگ را ندیده‌اند و نسل سوم و چهارم انقلاب هستند.
,
 
,
وی گفت: جوانان نسل امروز در حقیقت سر سفره‌ی آماده شده‌ای نشسته‌اند و باید بدانند که برای آرامش، استقلال و امنیت چه زحمت‌ها کشیده شده است بنابراین باید دوران دفاع مقدس برای آن‌ها بازخوانی و خاطرات آن دوران بیان شود.
,
 
,
امام جمعه نهبندان یادآور شد: یکی از موارد بسیار خوب جهت بازخوانی دوران دفاع مقدس کاروان‌های راهیان‌نور است. باید جوانان آن دیار را ببینند چراکه دیدن مناطق عملیاتی دفاع مقدس و بازخوانی آن دوران در افراد بسیار تحول آفرین است.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی با بیان این‌که ما هر چه داریم از شهدا داریم و امنیت، استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور خود را مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز خط و فکر باطل با لباس جدید در برابر جبهه حق وجود دارد اما مهم این است که بصیرت و آگاهی جوانان ما بالا رفته است.
,
 
,
وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند "نسل جوان فعلی اگر آماده‌تر از نسل زمان انقلاب و جنگ نباشد کمتر نیست" ادامه داد: همان‌طور که جوانان زمان جنگ آماده دفاع از کشور بودند جوانان امروز نیز آماده دفاع هستند و اجازه انجام توطئه علیه نام شهدا را نیز نخواهند داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه