اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

برجام و مذاکرات باعث افزایش مشکلات در کشور شد

برجام و مذاکرات باعث افزایش مشکلات در کشور شد
امام جمعه سمنان با بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی کند، گفت: برجام موجب افزایش بیشتر مشکلات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولایت فقیه  در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و تبریک ولادت امام باقر(ع) به همه ی مسلمانان گفت: نماز جمعه میدان جنگ نیست بلکه میدان هدایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان در ادامه افزود: اگرمسئولین در نظام عملکرد درستی داشته باشند قطعا تمامی ائمه جمعه از آن ها قدردانی می کنند.

,

شاهچراغی با توجه به اینکه مجلس خبرگان رهبری چندین سال است که بر شرایط رهبری نظارت دارند، عنوان کرد: همه ی ملت ایران باید از داشتن چنین رهبری شاکر باشند چراکه مقام معظم رهبری تمامی شرایط حاکم در قانون اساسی را دارند.

,

وی در ادامه افزود: داشتن ذخیره ای برای روز مبادا از دیگر کارهای مجلس خبرگان رهبری است.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه فرهنگ "ما می توانیم" از نگاه مقام معظم رهبری بسیار مورد توجه قرار می گیرد، مطرح کرد: دشمن به دنبال گرفتن و از بین بردن این شعار است که باید همگان حافظ آن باشیم.

,

شاهچراغی اذعان کرد: رژیم طاغوتی در طی 8 سال دفاع مقدس برای از بین بردن این شعار تلاش کرد اما به هیج نتیجه ای نرسید و امروز هم دشمن نمی تواند این شعار را در انقلاب اسلامی از بین ببرد.

,

وی گفت: توکل، تقوا، توحید و تکیه به جوانان از لوازم مهم برای اجرای این شعار در کشور است.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حلال مشکلات را مقاومت می دانند، اظهار کرد: مذاکره و برجام هیچ یک از مشکلات کشور را حل نکرده بلکه به مشکلات کشور افزوده شده است.

,

شاهچراغی ادامه داد: 40 سال مقاومت ملت ایران هنوز با رهبری امام خامنه ای ادامه دارد.

,

وی ضمن تشکر از رئیس جمهور کشورمان در خصوص سخنرانی ایشان در سازمان ملل، تصریح کرد: کاش رئیس جمهور ایران در زمان زودتری مذاکره آمریکا با ایران را لغو می کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه