اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی:

ساخت مدرسه برای بچه‌های اوتیسم نیاز به توجه ویژه‌ای دارد/ 17 میلیارد تومان از تعهدات خیران محقق شد

ساخت مدرسه برای بچه‌های اوتیسم نیاز به توجه ویژه‌ای دارد/ 17 میلیارد تومان از تعهدات خیران محقق شد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت:در سال گذشته حدود 21 میلیارد تومان تعهد کمک خیرین را داشتیم که 17 میلیارد تومان تحقق یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضابیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح مدرسه استثنائی شهدای بانک ملی بیرجند اظهار کرد: سازمان نوسازی  مدارس یکی از اهرم‌های منابع مطمئنی که تاکنون داشته نهادها و مردم بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  محمدرضابیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح مدرسه استثنائی شهدای بانک ملی بیرجند اظهار کرد: سازمان نوسازی  مدارس یکی از اهرم‌های منابع مطمئنی که تاکنون داشته نهادها و مردم بودند.,
 
,
وی افزود: در سال گذشته حدود 21 میلیارد تومان تعهد کمک خیرین را داشتیم که 17 میلیارد تومان تحقق یافته است.
,
 
,
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان کرد: مهرماه امسال 180 کلاس تحویل شده که 77 درصد این کلاس‌ها با مشارکت خیران ساخته شده است.
,
 
,
بیکی با بیان این‌که  در سال گذشته این رقم 54 درصد بوده، عنوان کرد: میزان مشارکت  در سال جاری 20 درصد افزایش داشته که بیش از 40 درصد اعتبارات آن  توسط خیران و موسسات تامین اعتبار شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: مهر امسال یکی از موسسات برای سه شهرستان استان بیش از 2.5 میلیارد تومان کمک کرد که توانستیم 4 مدرسه که سال‌ها ناتمام مانده بود را به بهره‌بردای برسانیم.
,
 
,
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد پنجمین مدرسه‌ای است که با همراهی بانک ملی افتتاح می‌شود.
,
 
,
بیکی با بیان اینکه روز گذشته یک مدرسه در نهبندان افتتاح شد، افزود: یک مدرسه در اسدیه درحال ساخت است که در مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
وی تاکید کرد: بحث اوتیسم از اولویت‌های استان است و ساخت مدرسه برای بچه‌های اوتیسمی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه