اخبار داغ

ارائه خدمات غیر قانونی سازمان حمل و نقل بوشهر

ارائه خدمات غیر قانونی سازمان حمل و نقل بوشهر
عضو شورای شهر بوشهر گفت: سالها است سازمان اتوبوسرانی بوشهر برای رفاه حال مردم خدمات انجام میدهد در حالی که اتوبوس هایی که خدمات انجام میدهند درون شهری هستند و از لحاظ راهنمایی و رانندگی دارای مشکل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ نشست شورای شهر بوشهر با بررسی مشکلات و معظلات شهر بوشهر با حضور اعضاء و شهروندان بوشهری در صحن علنی شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

ندا عبدالله زاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در این جلسه با اشاره به تیم شاهین بوشهر، گفت: در راستای حمایت از تیم شاهین از شهردار و سرپرست باشگاه در خواست دارم تدابیری جدی برای حمایت لحاظ کنند.

,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازی شاهین با فولاد خوزستان و نیاز مبرم تیم به سه امتیاز این بازی با رایزنی با مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمهیداتی اتخاذ کنند تا هواداران به صورت رایگان این بازی را تماشا کنند.

,

عبدالله زاده افزود: اگر افزایش حضور هواداران و حمایت همه جانبه آنها از شاهین در ورزشگاه اتفاق بیافتد قطعا نتیجه مطلوبی حاصل خواهد شد.

,

کیوان هاشم زاده عضو شورا خطاب به شهردار بوشهر گفت: موضوع اتوبوس رانی شهرداری بندر بوشهر که خدماتی را به بیرون از شهر ارائه می کند از وظیفه قانونی شهرداری بوشهر نیست.

, کیوان هاشم زاده عضو شورا خطاب به شهردار بوشهر گفت: موضوع اتوبوس رانی شهرداری بندر بوشهر که خدماتی را به بیرون از شهر ارائه می کند از وظیفه قانونی شهرداری بوشهر نیست.,

هاشم زاده عنوان کرد: سالها است سازمان اتوبوسرانی بوشهر برای رفاه حال مردم خدمات انجام میدهد در حالی که اتوبوس هایی که خدمات انجام میدهند درون شهری هستند و از لحاظ راهنمایی و رانندگی دارای مشکل است.

,

وی تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی اتوبوس های درون شهری را برای برون شهری تایید نمی کند،این اتوبوس ها ظرفیت معمولا ۳۲ نفره دارند از نظر قانونی ولی بعضی از مواقع دیده میشود تقریبا  ۹۰ نفر سوار میکنند.

,

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه اگر اتفاقی برای این سرویس ها رخ دهد هیچ بیمه ای شامل نمی شود، خاطرنشان کرد:  اگر مجموعه شهرداری از ار ائه این خدمات جلوگیری کند قطعا فشارهایی علیه آن انجام خواهد شد اما برای جلوگیری از حوادث احتمالی باید مقامات سیاسی و امنیتی در جریان موضوع قرار بگیرند.

,

روح الله نصرتی نائب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: تابلوی عکس شهدای بوشهر در کوچه‌ هایی که به نام آنها نامگذاری شده نصب خواهد شد.

,

این طرح بامضای ۶ عضو دیگر شورا مصوب شد و شهرداری موظف به اجرای آن شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه