اخبار داغ

طی حکمی از سوی سردار سلیمانی؛

دبیر جدید جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور معرفی شد

دبیر جدید جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور معرفی شد
مراسم تکریم فیض الله محمدزاده و معارفه علی رضایی به عنوان دبیر جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در دبیرخانه جشنواره برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تکریم "فیض الله محمدزاده" و معارفه "علی رضایی" به عنوان دبیر هفدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور با حضور سردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد سیاست گذاری جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در دبیرخانه این جشنواره برگزار گردید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه، سردار سلیمانی با ابراز رضایت از عملکرد دبیرسابق جشنواره ره آورد سرزمین نور در طول دو سال گذشته، اظهار داشت: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور همه ساله برای مشتاقان و علاقمندان به عرصه های ادبی و هنری در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس برگزار می شود و همه ساله با رشد کمی و کیفی دریافت ارسال آثار مواجه هستیم. 
,
وی ادامه داد: در حال حاضر دبیرخانه های استانی در سطح کشور تشکیل شده است و برخی از استانها، این جشنواره را به صورت استانی نیز برگزار می کنند و سپس آثار خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال می نمایند تا مورد داوری قرار بگیرد و در نهایت، اسفند هر سال، برگزیدگان هر دوره از جشنواره در سطح کشور معرفی و در خرمشهر تجلیل می شوند. 
,
رئیس ستاد سیاست گذاری جشنواره ره آورد سرزمین نور در پایان گفت: از زحمات و تلاش های فیض الله محمدزاده در برگزاری این جشنواره در سال های 96 و 97 تشکر می کنیم و امید داریم که با تلاش های علی رضایی، همچنان روند رو به رشد دریافت ارسال آثار ادبی و هنری دفاع مقدس و راهیان نور ادامه داشته باشد.
,
 
,
 
,
رشد کمی و کیفی جشنواره ره آورد سرزمین نور
,
 
,
فیض الله محمدزاده دبیر سابق جشنواره ره آورد سرزمین نور نیز در این مراسم به رشد 57 درصدی ارسال آثار ادبی و هنری به شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور اشاره کرد و گفت: تشکیل دبیرخانه های استانی این جشنواره باعث رشد آثار شد.
,
وی افزود: سال 96، قریب به 22 هزار آثار ادبی و هنری از سوی زائران راهیان نور به دبیرخانه جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور ارسال شده بود که این رقم در سال 97 به بیش از 36 هزار اثر رسید.
,
محمدزاده با بیان اینکه حمایت از جشنواره های دفاع مقدس و راهیان نور ، از مهمترین روش ها برای ایجاد انگیزه در جوانان برای تولید آثار ادبی و هنری با موضوع ایثار و شهادت است، افزود: هدف از برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و همچنین تقویت ادبیات و هنر دفاع مقدس است و آثاری که توسط جوانان تولید می شود، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد چرا که اثرگذاری این نسل را از دوران دفاع مقدس نشان می دهد.
,
 
,
 
,
 
,
استفاده از ظرفیت خادمین شهدا در 
,
برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور
,
 
,
علی رضایی دبیر هفدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور نیز در ادامه جلسه، ضمن تشکر از زحمات دبیر سابق این دوره از جشنواره اظهار داشت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور هستیم و هماهنگی خوبی با استانها، مسئولان دانشجویی و دانش آموزی در زمینه ارسال آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور داشته ایم و امیدوارم امسال آثار خوبی را جمع آوری کنیم. 
,
وی افزود: تلاش شده است که امسال از ظرفیت هنری و ادبی خادمین شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هم استفاده شود و از طریق این عزیزان هم بتوانیم آثار خوبی در حوزه دفاع مقدس جمع آوری نماییم. 
,
رضایی در پایان خاطر نشان کرد: امسال برنامه های متنوعی در برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور در خرمشهر خواهیم داشت و تلاش می شود که رویکرد مردمی این جشنواره هر ساله نسبت به سال گذشته تقویت شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه