اخبار داغ

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان مطرح کرد؛

کاهش نسبی قیمت لوازم خانگی در بازار سمنان

کاهش نسبی قیمت لوازم خانگی در بازار سمنان
رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان از کاهش نسبی قیمت لوازم خانگی در بازار سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر صیادجو رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، درخصوص وضعیت بازار لوازم خانگی شهرسمنان، گفت: در یک ماهه گذشته قیمت کالاها در کف بازار با کاهش نسبی مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان با بیان اینکه در برخی کالاها تا سقف 20 درصد با کاهش قیمت روبه رو هستیم، افزود: ثبات بازار و قیمت ارز از مهم ترین دلایلی است که باعث کاهش قیمت کالاها در بازار می شود.

,

صیادجو حمایت دولت از تولید کالاهای داخلی و تولید ملی را از دیگر عامل کاهش قیمت دانست و گفت: دولت عزم جدی برای راه اندازی کارخانجات تولیدی در سطح کشور انجام داده است.

,

وی از عرضه مناسب لوازم خانگی با کیفیت و کمیت بالا در سطح بازار خبر داد و مطرح کرد: ثبات فضای سیاسی و تکیه بر اقتدارملی باعث ایجاد یک بازار با ثبات شده است.

,

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: نسبت به سال گذشته ترکیب موجودی بازار از لحاظ کالاهای خارجی و داخل به سمت کالاهای ایرانی و تولیدی گرایش پیدا کرده است.

,

صیادجو افزود: با توجه به تبلیغات گسترده انجام گرفته و با تکیه بر اهمیت مبارزه با کالاهای قاچاق، کالاهای خارجی در حال حاضر روبه کاهش بوده و کالاهای ایرانی خوشبختانه جایگزین شده است.

,

وی تصریح کرد: دولت باید با حساسیت بیشتر برروی فرآیند حذف کالاهای خارجی پیگیری داشته باشد و با همکاری سایر مسئولین می توان گفت که درآینده هیچ کالای خارجی در بازار موجود نیست.

,

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان با اعلام اینکه در حال حاضر کمبود لوازم خانگی در بازار احساس نمی شود، عنوان کرد: فراوانی کالا در بازار وجود دارد و مجددا همه ی شرکت های تولیدی به فروش اقساطی و تنفسی کالاها روی آوردند.

,

صیادجو درخصوص پیش بینی قیمت کالاها در آینده اظهار کرد: قیمت کالا در بازار با ثبات و یا در برخی موارد، کاهش قیمت همراه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه