اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان؛

جنایات عراق، تلاشی برای به حاشیه راندن اربعین است/ آتش فتنه دامن گیر طراحان آن می‌شود

جنایات عراق، تلاشی برای به حاشیه راندن اربعین است/ آتش فتنه دامن گیر طراحان آن می‌شود
امام جمعه موقت نایین گفت: نیروی انتظامی مایه امید برای آحاد مردم و نخستین نماد اقتدار و امنیت نظام برای مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات را باید در داخل کشور جست و جو کرد، اظهار کرد: نباید به وعده های ظالمان امیدوار بود، التماس به غرب چیزی جز ذلت برای ما نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه هنوز در راه شهدا قرار داریم، خاطرنشان کرد:آن نمک نشناس هایی که به دنبال حذف نام شهدا از کوچه ها و برزن ها هستند، بدانند که اگر به مسندی رسیدند، مدیون خون همین شهدا هستند.

,

وی ادامه داد: اگر این اعمال از روی قصد و غرض باشد، خون شهدا دامنتان را می گیرد؛ برای تزریق شادی در میان مردم به دنبال رفع فقر در جامعه باشد.

,

میردامادی با طرح این سوال که مگر ما برای شهدا چه کرده ایم، به شهادت یکی از پاسداران انقلاب اسلامی در تفحص شهدا و یکی از ماموران نیروی انتظامی در مقابله با سارقان مسلح در شاهین شهراشاره کرد و گفت: باید راه شهدا ادامه یابد.

,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم راه انقلاب کرد، عنوان کرد: همه مردم از اعماق دل قدردان زحمات این نیرو هستند.

,

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن امنیت کشور از طریق قاچاق مواد مخدر، ترویج فحشا و بی دینی بود، خاطرنشان کرد: با وجود این فتنه ها و با تلاش های ماموران حفظ آرامش و امنیت، ایران امن ترین نقطه جهان است، به گونه ای که یک دختر جوان می تواند در ایران نیمه شب از شهری به شهر دیگر برود.

,

میردامادی با اشاره به جنایاتی که در عراق راه انداختند تا همایش و مانور عظیم اربعین را تحت شعاع قرار دهند، گفت: همین آتش فتنه دامنگیر طراحان آن خواهد شد.

,

این عالم دینی به سالروز هجرت امام خمینی (ره) به کویت نیز اشاره کرد و گفت: قیام امام خمینی (ره)، توکل، شجاعت و اخلاص بسیار حیرت برانگیز است و باید این حقایق را مطالعه کرد.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مسوولان باید توجه داشته باشند کرسی ها و مستندها فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: انسان باید همواره به یاد قیامت باشد و بداند در برابر این مسئولیت ها در قیامت پاسخگو است.

,

نیروی انتظامی مایه امید برای آحاد مردم است

, نیروی انتظامی مایه امید برای آحاد مردم است, نیروی انتظامی مایه امید برای آحاد مردم است,

نماز جمعه این هفته توسط حجت الاسلام اکبر دهقان امام جمعه موقت نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی (ع)نایین برگزارشد

,

امام جمعه موقت نایین با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: این نهاد در راستای تامین نظم و امنیت تاکنون ۱۳هزار شهید و ۲۲هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده و با حضور در عرصه های گوناگون و با اعتماد عمومی و پشتوانه مردم، خدمت می‌کند.

,

وی گفت: نیروهای مسلح اکنون در جایگاه بالنده قرار دارند و با وحدت و همدلی و با حاکمیت دینی به دنبال خدمت به مردم و دفاع از کشور هستند و ساختار درونی و استحکام درون این نیروها به فرموده مقام معظم رهبری با توجه به فرهنگ معنوی و اخروی تقویت شده است و احترام و تکریم مردم در دستورکار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است.

,

دهقان به روایتی از شهادت دختر امام حسین اشاره کرد و گفت: این روز سالروز شهادت حضرت رقیه دختر خردسال حضرت اباعبدالله در شام است و مساله اربعین نیز در پیش است و مساله اربعین و کربلا ، در این دوران نیز ادامه دارد.

,

به گفته وی، اربعین یک عظمت بزرگ است که همه دلها حال و هوای حسینی و کربلا دارند و هر کسی به دنبال آن است که در پیاده‌روی اربعین حضور یابد و نقش خود را ایفا کند تا زمینه‌ساز حضور حضرت بقیه‌الله (عج) و ریشه کن کننده کاخ فساد و ظلم باشد.

,

امام جمعه موقت نایین گفت: اربعین اهداف انقلاب اسلامی را به اوج می‌رساند به همین دلیل میلیونها نفر در این مراسم شرکت می‌کنند و اکنون پیاده‌روی اربعین یک پدیده بزرگ است و کسانی که در پیاده‌روی اربعین حضور دارند، سفیر فرهنگی و پیوند دهنده جهانی باشند.

,

حجت الاسلام دهقان با اشاره به برخی درگیری‌ها در چندروز اخیر در برخی شهرهای عراق گفت: این عمل بدون شک توطئه آمریکا و غرب است بنابراین مردم آن کشور باید با بصیرت نسبت به خنثی کردن اهداف کفر جهانی اقدام کنند.

,

امام جمعه موقت افزود: آمریکا و عربستان چشم دیدن عراق مقتدر را ندارند بنابراین برای برهم زدن نظم و امنیت در این کشور توطئه می‌کنند.

,

وی ادامه داد: باید مردم مسلمان عراق با حفظ وحدت و همکاری برای عزت و امنیت بیشتر کشور خود همواره آرامش را حفظ کنند و تحت تاثیر توطئه دشمنان قرار نگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه