اخبار داغ

در قروه چه می گذرد؟

موتور عزل و نصب های انتخاباتی در قروه روشن شده است/ از تغییرات بخشداران تا معاونت سیاسی فرمانداری

موتور عزل و نصب های انتخاباتی در قروه روشن شده است/ از تغییرات بخشداران تا معاونت سیاسی فرمانداری
پس از تغییر ناگهانی و انتخاباتی فرماندار قروه ، هم اکنون صدای مهره چینی های بعدی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در قروه به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، این روزها در قروه خبرهای بسیاری به گوش می رسد ، خبرهایی که حکایت از مهره چینی های انتخاباتی برنامه ریزی شده ای دارد که جز منافع عده ای خاص چیز دیگری برای مردم شهرستان قروه به همراه نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، ,

متاسفانه پس از آنکه فرماندار سابق قروه در مراسمی که نه در شان مردم شهید پرور شهرستان قروه و نه در جایگاه فرمانداران این دیار بود تغییر نمود و در سکوت رسانه ای شاهد بزرگترین تغییر سیاسی در یک شهر بودیم ، هم اکنون خبرهایی از تغییرات دیگر در سطح بخشداری ها و همچنین انتصابات جناحی و سیاسی در معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری قروه که حدود یکسال از خالی بودن این کرسی می گذرد هستیم.

,

این در حالی است که نه تنها نقش گروه های مختلف سیاسی و برخی از همیشه مدعیان در این صحنه از بازی خالی نیست بلکه نقش نماینده شهرستان قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می خورد و سوال اینجاست که چرا نیروهای ارزشی و فرزندان شهدا در راس توجه جابجایی ها قرار گرفته اند؟

,

متاسفانه هم اکنون در حالی فشارها برای عزل یکی از بخشداران قروه تشدید شده است و جایگزین وی نیز مشخص گردیده که بخشداری دزج ماه ها است که بدون بخشدار اداره می شود و چیزی که تعجب همگان را برانگیخته در این انتصاب سفارشی و مشخص شده است.

,

چرا باید یک بخشداری در قروه بدون بخشدار باشد و برخی افراد در تلاش باشند که یک بخشدار دیگر را عزل نمایند تا شخص مشخص شده خود را در سمت وی بگمارند؟

,

از طرفی معاونت سیاسی فرمانداری قروه نیز بیش از یکسال است که بدون معاون اداره  می شود و پیش از این نیز فرماندار سابق قروه مسئولیت اداره ان را برعهده داشته است اما هم اکنون فشارها برای تثبیت افرادی که به دنبال منافع و حزبی و جناحی هستند در این بخش افزوده شده است و همان هایی که در سکوت خبری فرماندار قروه را جابجا نمودند به دنبال این هستند که باز هم در سکوت خبری نیروهای خود را در سمت معاونت سیاسی و معاونت عمرانی فرمانداری قروه قرار دهند تا شاید بتوانند در آستانه انتخابات قدمی از قدم برداشته باشند .

,

این شرایط در حالی رخ می دهد که باز هم طبق معمول استاندار کردستان نسبت به تغییر و تحولات قروه سکوت می کند و هیچ پاسخ مشخص و روشنی برای خبرنگاران ندارد !

,

متاسفانه همانگونه که پیشتر نیز مطرح شد این روزها تغییرات حزبی و جناحی در قروه با فشار مضاعف بر نیروهای ارزشی و فرزندان شهدا رخ می دهد و جابجایی ها به گونه ای برنامه ریزی شده است تا افراد مشخص شده جایگزین آنان شوند.

,

از طرفی چهره برخی گزینه ها که برای سمت های معرفی شده مشخص شده اند پیش از این در صحنه های مختلف سیاسی سطح شهرستان قروه برای مردم مشخص شده است و مردم رضایتی به این انتصابات سفارشی و جناحی ندارند.

,

امید آنکه دولتمردان کردستان با بازنگری در رفتار و اقدامات خود به دنبال حفظ منافع مردم باشند و بازی های سیاسی و انتصابات جناحی خود را کنار بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه