اخبار داغ

داغ‌های مجازی؛

#شهید_محمود_توکلی ترند توئیتر شد

#شهید_محمود_توکلی ترند توئیتر شد
#شهید_محمود_توکلی از زمان شهادت این تفحص گر ترند دوم توئیتر فارسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ از وقتی خبر شهادت جستجوگر نور، محمود توکلی در رسانه ها پیچید، زمانی نگذشت که پای این روایت به شبکه های اجتماعی هم رسید و هشتک #شهید_محمود_توکلی آرام آرام در توئیتر هم دیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صاحب نیوز, ؛ از وقتی خبر شهادت جستجوگر نور، محمود توکلی در رسانه ها پیچید، زمانی نگذشت که پای این روایت به شبکه های اجتماعی هم رسید و هشتک #شهید_محمود_توکلی آرام آرام در توئیتر هم دیده شد.,

کاربران فضای مجازی در این فرصت هم برای شهدا کم نگذاشتند و این هشتک را ترند دوم توئیتر فارسی کردند.

,

 

,

, ,

 

,

این شهید والامقام در منطقه پنجوین عراق حین تفحص در اثر اصابت ترکش مین به شهادت رسید(جزئیات را از اینجا بخوانید). در این بین کاربران فضای مجازی که خودشان در میدان مین گذاری شده قدم می گذارند، روی مین رفتن واقعی را هم شاید بتوانند تصور کنند. تصوری که پای خود را به توئیت کاربران هم رساند.

, جزئیات را از اینجا بخوانید,

 

,

, ,

 

,

برای همه روشن است که شهادت یک اتفاق یک باره نیست و اول باید به جایگاه شهادت رسید و بعد به شهدا پیوست. این را برخی کاربران بسیار روان تر معنی کردند.

,

 

,

, ,

 

,

شهید توکلی در این سال ها شهدای زیادی را پیدا کرده بود. از بین شهدایی که تفحص می شود شاید یک پلاک مانده باشد، شاید یک تکه استخوان و شاید یک سربند. شاید روزی بود که شهید توکلی در حین همین تفحص ها آرزو کرد ای کاش روزی هم این سربند روی پیشانی من بسته شود و دیری نپایید که این اتفاق مبارک افتاد.

,

 

,

, ,

 

,

برخی کاربران هم به همزمان شدن شهادت محمود توکلی با اتفاق نا صحیح حذف واژه شهدا از کوچه ها و معابر اشاره کردند و این شهادت را تلنگری برای آنان که باید بدانند، معرفی کردند.

,

 

,

, ,

 

,

و چه زیبا بود ایم مصراع؛ دُرّ از خزانه این خاک دان درآوردند...

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه