اخبار داغ

در برابر عوامل مخل آرامش مردم اقتدار داریم

در برابر عوامل مخل آرامش مردم اقتدار داریم
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: راهبرد نیروی انتظامی اقتدار و رحمت جمهوری اسلامی است، اقتدار در برابر کسانی که مخل آرامش مردم باشند و مظهر رحمت است برای آحاد مردم که این همان توصیه رهبری به نیروی انتظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی به مناسبت هفته ناجا تصریح کرد: شعار امسال هفته ناجا با توجه به انتظار رهبری از این نیرو در تحقق پلیس هوشمند و امین مردم تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: استان اصفهان در آغاز هفته نیروی انتظامی شهید مدافع وطن میلاد امینی را تشییع کرد، شهیدی که به گواه همکارانش در دوران حیات مدافع مردم و پشتیبان ولایت بود.

,

وی اضافه کرد: هوش اجتماعی و هیجانی بالا از الزامات امروز حفظ امنیت است و به گواه آزمون‌های متعدد هوش اجتماعی و هیجانی پلیس برای کنترل شرایط جامعه بسیار خوب است.

,

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: پلیس در استفاده از فناوری به عنوان یک نیروی پیشتاز عمل می‌کند و آزمایشگاه‌های تخصصی نیروی انتظامی اشراف بسیار خوبی را به ارمغان آورده است.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: برای امین مردم بودن اقدامات دقیق و منسجمی انجام گرفته تا این نیرو بتواند انتظارات رهبری را برآورده کند و همین باعث شده تا جایگاه پلیس در میان مردم ممتاز باشد.

,

وی یادآور شد: نیروهای پلیس برآمده از متن مردم هستند و بر اساس پیمانی که در شغل خود بسته‌اند جان خودشان را برای حفاظت از جان و مال مردم در طبق اخلاص گذاشته‌اند‌.

,

معصوم بیگی با اشاره به این که کم‌تر هفته‌ای هست که ناجا شهیدی را تقدیم انقلاب نکند، تصریح کرد: نیروی انتظامی بیشترین ارتباط با مردم را دارد و هیچ دستگاهی به اندازه این نیرو در تعامل با مردم نیست.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: راهبرد نیروی انتظامی اقتدار و رحمت جمهوری اسلامی است، اقتدار در برابر کسانی که مخل آرامش مردم باشند و مظهر رحمت است برای آحاد مردم که این همان توصیه رهبری به نیروی انتظامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه