اخبار داغ

مدیرحج و زیارت استان زنجان:

ثبت نام بیش از 22 هزار زنجانی برای راهپیمایی اربعین

ثبت نام بیش از 22 هزار زنجانی برای راهپیمایی اربعین
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت:تا کنون 22 هزار و 835 زنجانی برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در حال  حاضر سامانه سماح برای ثبت نام زائران باز است و علاقه مندان به سفر اربعین می توانند در این سامانه برای خروج از کشور ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه تنها راه خروج از کشور ثبت نام در این سامانه است، افزود: افرادی که در این سامانه ثبت نام نکنند با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: سامانه سماح موجب می شود تا آمار دقیق خروج مسافران در دسترس بوده و خدمات رسانی نیز بهبود یابد.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به ثبت نام 13 هزار و 255 گروه برای حضور در راهپیمایی اربعین، تصریح کرد: تا کنون امکان تردد برای زائران از مرز مهران بود.

,

بابایی با بیان اینکه با باز شدن مرز خسروی امکان عبور از این مرز مهیا می شود، تصریح کرد: زائران به توصیه ها و اطلاعیه های اعلامی توجه کنند تا سفر بی خطری را داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: تا کنون 22 هزار و 835 زنجانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند و این ثبت نام ادامه دارد.

,

این مسئول بیان داشت: متقاضیان می ‌توانند به دفاتر ۲۲ گانه حج و زیارت مراجعه و ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

,

 مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه مشکلی در روند ثبت نام در سامانه سماح تا کنون به وجود نیامده است، ادامه داد: زائرانی که در سامانه ثبت ‌نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی‌ شود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه