اخبار داغ

جهانگیری در جمع مردم درح:

آمریکا می خواهد ایران در جنگ اقتصادی دچار آشفتگی شود/ باید بازارچه های خراسان‌جنوبی فعال شود

آمریکا می خواهد ایران در جنگ اقتصادی دچار آشفتگی شود/ باید بازارچه های خراسان‌جنوبی فعال شود
معاون اول رئیس جمهورضمن تاکید بر این‌که ایران در تفاهم‌های بین‌المللی هیچ‌گاه خلف وعده نکرده است اما آمریکایی‌ها می‌خواهند در جنگ اقتصادی ایران را دچار آشفتگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در دیدار با مردم بخش درح شهرستان سربیشه، با بیان این‌که امنیت مرزها خط قرمز ما است، افزود: واکنش ما به ورود پهپاد آمریکایی به مرز نشان‌دهنده این موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان، ,  , خاورستان, خاورستان, ، ,
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مرز جمهوری اسلامی مرز غیرت و عزت است و مسئولان باید با تمام وجود قدر مردم را بدانند و در راستای رفع مشکلات آنها قدم بردارند.
,
 
,
جهانگیری افزود: مردم درح مرزداران غیوری در طول تاریخ بوده‌اندو افتخار داریم که مرزداران ما مردمی صبور بوده و هستند و با همکاری نیروهای مسلح امنیت را به مرز هدیه می‌دهند.
,
 
,
وی یادآورشد: مرز ایران مرز عزت است و ما به شما مرزنشینان در شرق، غرب، شمال و جنوب افتخارمی کنیم.
,
 
,
معاون اول رئیس جمهور بیان‌کرد: به دلیل رشادت، صلابت شما و اقتدار نیروهای مسلح ایران در یک منطقه ناامن دارای بالاترین امنیت است که امنیت آن چشم حسودان را کور کرده است.
,
 
,
جهانگیری گفت: ۴۰ درصد جمعیت خراسان‌جنوبی روستایی است و هنر مسؤولان باید این باشد که گرد و غبار محرومیت را از چهره شهرها و روستاها بزدایند.
,
 
,
وی با بیان این‌که هدف از حضور من در منطقه مرزی درح احیای سخن رهبر انقلاب اسلامی در زمینه توجه به نهبندان و سربیشه است.
,
 
,
معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: تاریخ ایران تنها در شهرهای بزرگی چون اصفهان خلاصه نمی‌شود و مناطقی مانند درح و ماخونیک نیز از جلوه‌های تاریخ این سرزمین هستند.
,
 
,
جهانگیری اظهارکرد: زمانی که منطقه‌ای به‌عنوان شهر اعلام می‌شود باید به‌صورت طبیعی امکاناتی برای آن منطقه آورده شود که متأسفانه در شهر درح حتی خیابان‌های شهر آسفالته نیست.
,
 
,
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۳ درصد جمعیت کشور از راه آسفالته برخوردار است، لذا با این وجود پذیرفته نیست که هنوز منطقه‌ای مشکل راه آسفالته داشته باشد.
,
 
,
معاون اول رئیس جمهورضمن تاکید بر این‌که ایران در تفاهم‌های بین‌المللی هیچ‌گاه خلف وعده نکرده است اما آمریکایی‌ها از این تعهد خارج شدند و می‌خواهند در جنگ اقتصادی ایران را دچار آشفتگی کنند.
,
 
,
جهانگیری گفت: آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مردم محروم خراسان‌جنوبی یک اقدام مهم در راستای رفع محرومیت است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: خراسان‌جنوبی با کمبود منابع آب روبه‌رو است و باید در حوزه کشاورزی به سمت کشت گلخانه‌ای و آبیاری نوین برود.
,
 
,
وی ضمن تصریح این که باید بازارچه های راکد در خراسان جنوبی فعال شود، یادآورشد: باید کار با افغانستان را مدنظر قرار دهیم و بازارچه‌های مرزی را جدی بگیریم.
,
 
,
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: وضعیت جاده ترانزیتی مرز ماهیرود تا فراه افغانستان مطلوب نیست.
,
 
,
جهانگیری تاکید کرد: با افغانستان رابطه خوبی داریم و از این جهت بازار افغانستان برای ما بسیار مهم است لذا این جاده باید به‌سرعت درست شود.
,
 
,
وی گفت: نباید بگذاریم صادرات و بازار افغانستان از دست برود و به دست جماعت دیگری بیفتد از این رو باید مرز ماهیرود و شرایط را به‌گونه‌ای ایجاد کنیم که به‌راحتی صادرات و واردات انجام شود.
,
 
,
معاون اول رئیس جمهور افزود: باید بازارچه مرزی ماهیرود توسعه یابد چراکه موجب عمران و آبادی منطقه شده و زیرساخت‌های توسعه تجارت را مهیا می کند.
,
 
,
جهانگیری اظهارکرد: به‌عنوان نماینده دولت از تفاهم‌های برخی نهادها با استانداری خراسان‌جنوبی در راستای توسعه برخی مناطق محروم خراسان‌جنوبی استقبال می‌کنم.
,
 
,
جهانگیری مرزداران را افرادی سرفراز دانست که طرح‌های آمریکایی‌ها را به شکست کشانده اند و افزود: مسؤولان باید برای رفع مشکلات زیربنایی چاره‌اندیشی کنند چراکه هنر مدیران این است که گرد و غبار محرومیت را از پاک کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 5
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه