اخبار داغ

«حیوان»؛ خطاب آقای رئیس به وزیر فرهنگ!

«حیوان»؛ خطاب آقای رئیس به وزیر فرهنگ!
رئیس حزب اسرائیل بیتنا در مصاحبه‌ای با توهین به مقامات احزاب مختلف رژیم صهیونیستی،‌ وزیر فرهنگ این رژیم را «حیوان» توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» در مصاحبه‌ای، خانم «مری رِگِو» وزیر فرهنگ این رژیم را «حیوان» توصیف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که با نشریه معاریو مصاحبه می‌کرد اظهارات تندی را علیه شخصیت‌های موثر در کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرد.

,

دلیل آنکه لیبرمن وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی را حیوان توصیف کرده این بوده که وی اخیرا گفته بود افتخار می‌کند که تا کنون در تمام زندگی خود به هیچکدام از کتاب‌های نوشته شده توسط چخوف،‌ نویسنده مشهور روسی دست نزده است.

,

لیبرمان در این مصاحبه «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه کنونی رژیم صهیونیستی را نیز «دروغگوی احساساتی» توصیف کرده و «آریه درعی» وزیر حزب شاس را نیز «خائن» دانست.

,

در پی توهین‌هایی که لیبرمن به این افراد انجام داد،‌ روزنامه نگاری که با لیبرمن مصاحبه می‌کرد گفت این برنامه در عید «غفران» پخش خواهد شد و از وی خواست تا از کسانی که به آنها توهین کرده عذرخواهی کند که وی در پاسخ به این درخواست گفت «همه‌شان به جهنم بروند.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه