اخبار داغ

‌چرا باید حداقل یک بار با فرست کلاس پرواز کنید و چگونه می‌توانید آن را تهیه کنید؟

‌چرا باید حداقل یک بار با فرست کلاس پرواز کنید و چگونه می‌توانید آن را تهیه کنید؟
پرواز فرست کلاس ضرورت نیست، اما تجربه کردن آن حداقل یک بار در زندگی می‌تواند یک تجربه ارزشمند باشد. فرست کلاس جایی است که مسافران می‌توانند با نوشیدنی‌های خوب و آجیل گرم سفر خود را جشن بگیرند، از تماشای فیلم در صفحه نمایش‌های بزرگ با هدفون‌های مخصوص و خوابیدن در تخت‌های مسطح در پروازهای طولانی لذت ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبر خوب این است که شما هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید "پرواز فرست کلاس" را از لیست حذفیات خود بدون اینکه هزاران دلار هزینه کنید، حذف کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خرید اینترنتی بلیط هواپیما, پرواز فرست کلاس,

برت اسنایدر، بنیانگذار وبلاگ ایرلاین Crankyflier.com و صاحب یک سرویس سفر هوایی می‌گوید: "این یک تجربه کاملاً متفاوت برای افرادی است که فقط بر روی یک صندلی در قسمت ارزان هواپیما نشستند." "این مدل سفر مطمئنا طرز فکر در مورد رسیدن به مقصد را تغییر می‌دهد."

,

در ادامه مواردی که می‌توانید هنگام نشستن در صف مقدم هواپیما در فرست کلاس انتظار داشته باشید را مطرح می‌کنیم و می گوییم چگونه می‌توانید فرست کلاس را تهیه کنید.

,

فرست کلاس در مقابل بیزینس کلاس

,

ما فرست کلاس و بیزینس کلاس را در "کلاس پریمیوم" قرار می‌دهیم. این به این دلیل است که اصطلاح فرست کلاس معمولا درست تفسیر نمی‌شود و اغلب اوقات تنها صندلی‌های جلو موجود با عنوان " بیزینس کلاس" نیز فرست کلاس نام‌گذاری می‌شوند. این به هواپیمایی، هواپیما و مسیر بستگی دارد. در هر صورت می‌تواند بسیار گران باشد. و این جایگاه فقط به دلیل اینکه برای کار سفر می‌کنید و در جلوی همه مسافران می‌نشینید "بیزینس کلاس" خوانده نمی‌شود.

,

چه این صندلی‌ها را بیزینس و فرست کلاس بنامند، پروازهای بین المللی جایی است که می‌توانید لوکس‌ترین خدمات در کلاس‌های پریمیوم را انتظار داشته باشید.

,

چرا یک کابین پریمیوم را امتحان می‌کنید؟

,

 

,

, ,

نشستن در قسمت جلویی هواپیما ممکن است باعث شود شما احساس ویژه، حتی برتر داشته باشید. اما دلایل کاربردی برای در نظر گرفتن کابین پریمیوم وجود دارد که همه این موارد می‌تواند استرس پرواز را کاهش دهد. نشستن در سوئیت فرست کلاس هواپیمای بوئینگ به شما حسی می‌دهد که انگار در یکی از اتاق‌ها خانه خود هستید.

, هواپیمای بوئینگ,

فضای بیشتر

,

با ارزش‌ترین چیزی که یک شرکت هواپیمایی می‌تواند ارائه دهد سرعت 30000 پا در هر اینچ مربع است. چیزی فراتر از داشتن جای بیشتر برای پاها و زانو، کلاس‌های پریمیوم در بسیاری از پروازهای طولانی دارای صندلی‌هایی هستند که به تخت خواب‌های مسطح تبدیل می‌شوند و بهتر از صندلی‌هایی هستند که برای خواب تنها کمی به عقب می‌روند.

,

همه می‌خواهند چیز متفاوتی داشته باشند که برایشان مهم است. برای برخی افراد، همه چیز به صندلی ربط دارد. توانایی قرار گرفتن در یک تخت مسطح چیزی نیست که شما هر روز می‌خواهید بدست آورید و قطعاً با یک صندلی ساده فرق دارد.

,

برخی از کابین‌های پریمیوم در فرست کلاس هواپیمای ایرباس به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که هر صندلی دسترسی مستقیم به راهرو داشته باشد، بنابراین مطمئن هستید که هیچ وقت نیازی به رد شدن از نفر کناری برای رفتن به توالت یا کشش پاهای خود ندارید. برای تعیین نوع صندلی مورد انتظار خود با شرکت هواپیمایی یا سایت‌هایی مانند samtik.com مشورت کنید.

,

داشتن استراحت بیشتر بدان معنی است که شما ممکن است در روز اول تعطیلات یا کار در مقصد بیشتر انرژی داشته باشید. اگر هدف شما این باشد، فضای بیشتر ممکن است به معنای آن باشد که شما در طول پرواز می‌توانید راحتی را بیشتر حس کنید. همچنین داشتن صندلی در فرست کلاس به این معنا است که دارای فضای کمد بالای سر بیشتری برای وسایل خود دارید.

,

برای جو برانچاتلی، یک بلاگر سفر، پرواز با فرست کلاس یعنی داشتن جایی بزرگ برای قرار دادن اموال شخصی است. او می‌گوید: "اگر شما فرست کلاس را فقط برای خوردن انواع نوشیدنی و خوراکی تازه خریداری می‌کنید، احتمالاً اشتباه می‌کنید." "تمام جذابیت فرست کلاس در مورد داشتن فضا و راحتی است."

,

در واقع یک مزیت مربوط به فضا، داشتن حریم خصوصی است. با تعداد نفرات کمتر در فرست کلاس، شما با سایر مسافران فاصله دارید و محیط کمتر شلوغ است.

,

ورود به هواپیما پیش از باقی مسافران

,

قدم گذاشتن بر روی پله‌های هواپیما، با اولویت ورود، خطوط امنیتی و خروجی مختص به همراه محل رایگان بررسی کیف‌ها، همه این موارد می‌تواند دردسر مسافرت هوایی را کاهش دهد. پروازهای بین المللی احتمالاً شامل دسترسی به سالن استراحت فرودگاه نیز می‌شود.

,

غذای بهتر

,

 

,

, ,

غذاها و نوشیدنی‌ها، معمولاً در کابین پریمیوم از کلاس اقتصادی با کیفیت‌تر و فراوان‌تر خواهند بود. اسنایدر می‌گوید: "این مانند سروی کلاس اقتصادی نیست که سینی را جلوی شما بیاورند و از شما بپرسند مرغ یا گوشت."

,

با این وجود، غذای بهتر به تنهایی دلیل کافی برای تهیه بلیط سرویس پریمیوم نیست. واقعاً اگر فکر می‌کنید که پول اضافی برای غذای هواپیمایی و نوشیدنی‌های آن را دارید، شما روی زمین بسیار بد می‌خورید و می‌نوشید.

,

امکانات

,

به خصوص در پروازهای طولانی بین المللی، از امکانات رفاهی که ممکن است شامل صفحه نمایش‌های سرگرمی بزرگ‌تر باشد، استفاده کنید.

,

خدمات

,

بدون شک خدمات در کابین فرست کلاس بسیار حساس‌تر خواهد بود، زیرا خدمه پرواز به جای اینکه فقط به درخواست‌ها واکنش نشان دهند، نیازها و خواسته‌های شما را پیش بینی می‌کنند.

,

 

,

 

,

نحوه تهیه صندلی فرست کلاس

,

اگر در تلاش برای خرید یک کابین پریمیوم هستید، چطور آن را تهیه می‌کنید؟ بعلاوه، برخی ایرلاین‌ها این بلیط‌ها را به قیمت گزافی می‌فروشند و گرفتن فرست کلاس برای همه ایرلاین‌ها به صرفه نیست.

,

خطوط هوایی امروز تمایلی به افزایش دادن رایگان فرست کلاس به مسافرانی که مکرر در حال استفاده از پرواز آنها هستند، ندارند؛ در عوض صندلی‌های جلو بیشتری را برای فروش در اختیار این مسافران قرار می‌دهند. بنابراین اگر بودجه برای خرید مدام بلیط فرست کلاس ندارید یک بار می‌توانید آن را تجربه کنید.

,

نکاتی درباره رزرو فرست کلاس

,

آن را برای یک سفر طولانی مدت تهیه کنید

,

 

,

, ,

اگر می‌خواهید این کار را به عنوان یک بار تجربه کنید، باید به دنبال انجام یک پرواز بین المللی طولانی‌تر باشید تا بتوانید تجربه کاملی را بدست آورید.

,

انعطاف پذیر بمانید

,

اگر به دنبال رزرو بلیط فرست کلاس هستید، در دسترس بودن بلیط به میزان کافی می‌تواند محدود باشد. همانند بلیط‌های پرداخت شده، با باز شدن تاریخ سفر خود بهترین بلیط را کسب خواهید کرد.

,

هواپیمایی‌های خارجی را در نظر بگیرید

,

در کابین پریمیوم با یک شرکت هواپیمایی خارجی از لوکس بودن تمام موارد و خدمات بهتر برخوردار شوید. هواپیمایی‌های خارجی و تاپ امروزه در فرست کلاس خود بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهند و اصلا اجازه نمی‌دهند که مسافر اندکی دچار استرس و ناراحتی شود.

,

تصمیم خود را بگیرید

,

تصمیم بگیرید که قصد دارید از چه هواپیمایی بلیط بخرید و این مقاله را مطالعه کنید تا دریابید که چگونه این کار را باید انجام دهید. اگر قصد سفر با فرست کلاس را دارید باید بدانید که چه مقدار قصد دارید برای سفر و بلیط هواپیمای خود هزینه کنید. اما به نظر ما یک بار دل را به دریا بزنید و سفر با فرست کلاس را یک بار تجربه کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه