اخبار داغ

رونمایی از شناورهای تندروی جدید توسط سپاه

رونمایی از شناورهای تندروی جدید توسط سپاه
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز شاهد رونمایی از شناورهای دریایی تندرو تا 90 نات سرعت خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از شناورهای دریایی تندرو تا 90 نات سرعت خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از توان و دانش فنی نیروهای نخبه داخلی، در آینده نزدیک به‌سمت تولید شناورهای تندرو با سرعت 100 نات می‌رویم.
,
 
,
سردار تنگسیری با بیان اینکه "دستیابی به این  پیشرفت‌ها را مدیون تلاش جوانان این سرزمین و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم" افزود: دشمن هیچ‌گاه از ما راضی نخواهد بود مگر اینکه بنا به فرمایش قرآن کریم، ما را به‌شکل خود درآورد.
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با ابراز اینکه "راضی شدن دشمن از ما تنها یک خیال‌پردازی کودکانه است" تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن افزایش آمادگی در برابر اوست و مذاکره در موضوعات مختلف با دشمن بدعهد راه به جایی نمی‌برد.
,
 
,
سردار تنگسیری گفت: آمادگی ماست که امنیت و ثبات را در منطقه خلیج‌ فارس ایجاد کرده و بارها به کشورهای حوزه خلیج‌فارس پیام داده‌ایم که این منطقه متعلق به همه همسایگان است و ما قادریم امنیت را با همدلی بین کشورهای این حوزه برقرار کنیم.
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیگانگان، مخل امنیت منطقه خلیج‌ فارس هستند افزود: آن‌ها به‌دنبال ایجاد مشروعیت‌ برای حضور نامشروع خود به‌بهانه ایجاد امنیت هستند و از طرفی برای فروش سلاح‌های خود می‌بایست که جنگ‌افروزی کنند.
,
 
,
وی با اعلام اینکه حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس حتی عواقب زیست‌محیطی به‌جای می‌گذارد گفت: برای چرخش آب در خلیج‌فارس با مساحت 250 هزار کیلومترمربع به یک سال زمان نیاز است و دشمن بداند که حضور او هیچ دستاوردی برای منطقه ندارد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه