اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

موفقیت‌های دفاعی با حضور و پشتیبانی مردم تحقق می‌یابد/ گردان‌های بیت‌المقدس نمود توان بازدارندگی بسیج است

موفقیت‌های دفاعی با حضور و پشتیبانی مردم تحقق می‌یابد/ گردان‌های بیت‌المقدس نمود توان بازدارندگی بسیج است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور مردم در صحنه‌های دفاعی و خدمت‌رسانی موجب تحقق موفقیت‌های مختلف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان منتخب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج در آذربایجان غربی، اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم خدمت بسیج به نظام و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان در سراسر کشورهای آزادی‌‌خواه، خدمت در بعد دفاعی و امدادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: سازمان بسیج به عنوان نیرویی مردمی، در ۴۰ سال گذشته به تبعیت از فرهنگ عاشورا در حوزه دفاعی و امنیتی سنگ تمام گذشته و اصلی‌ترین حوزه فعالیتش در همین حوزه خلاصه می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: عمق بازدارندگی نظام اسلامی مبتنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظیر دفاع از انقلاب اسلامی، بسترهای ایجاد امنیت و صحنه‌های امداد و نجات است.

,

وی، ادامه داد: با سازماندهی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر و نیز کمک به سازماندهی گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع)، گام بزرگی را در خصوص ایجاد و تثبیت بازدارندگی در کشور برداشته‌ایم.

,

سردار سلیمانی، بیان داشت: امروز در انقلاب اسلامی، از مرحله ساخت قدرت دفاعی عبور کرده‌ایم و در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا به مرحله بازدارندگی رسیده‌ایم که همین موجب زمین‌گیر شدن دشمن در نقشه‌های شوم خود شده است. ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط سپاه نشان داد که تمام هیمنه و ژست آمریکایی‌ها فرو بریزد. کشورهای قدرتمند دنیا به این امر اذعان کردند که جمهوری اسلامی توانمندی‌های ناشناخته دارد. این همان قدرت دفاعی ما است.

,

وی، تاکید کرد: حضور مردم در صحنه دفاع از کشور یکی از اصول اساسی برای رسیدن به نتایج موفقیت آمیز در زمینه‌های مختلف است که امروز شاهد تحقق آن هستیم. یمنی‌ها امروز بدون امکانات خاصی توانستند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند که همان دفاع مردمی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه