اخبار داغ

فرمانده انتظامی البرز مطرح کرد؛

پاکسازی البرز از معتادان متجاهر در گرو راه اندازی اردوگاه ماده 16/ 29 هزار و 700 واحد صنفی در البرز پروانه کسب دارند

پاکسازی البرز از معتادان متجاهر در گرو راه اندازی اردوگاه ماده 16/ 29 هزار و 700 واحد صنفی در البرز پروانه کسب دارند
سردار عباسعلی محمدیان گفت: تنها مانع جمع آوری معتادان متجاهرِ البرز، فقدان اردوگاه ماده 16 برای سم زدایی و حرفه آموزی در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته ناجا چهارشنبه (17 مهر) در همایش پلیس، امنیت و اصناف، طرح برخورد پلیس با کشف حجاب در خودروها را قانونی دانست و با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر از هر 6 خودرو یک مورد کشف حجاب مشاهده می شد، گفت: خوشبختانه امروز با اجرای طرح های ناجا این آمار و دغدغه اجتماعی به حداقل رسیده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار عباسعلی محمدیان به آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهرِ البرز طی 48 ساعت اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در طرح نوروزی جمع آوری معتادان در سال 98، بیش از 1000 معتاد جمع آوری شدند، افزود: تنها مانع این مسئله فقدان اردوگاه ماده 16 برای سم زدایی و حرفه آموزی در استان است. 
,
 
,
وی به اقدامات نیروی انتظامی در راستای شناسایی واردکنندگان مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: سال 97 قریب به 15 تن مواد مخدر کشف شد و امسال نیز آمار کشفیات در 6 ماه نخست به 2700 کیلوگرم رسیده است. 
,
 
,
سردار محمدیان در خاتمه جمع آوری متکدیان در چهار راه های شهری و اتوبان را نیز در گرو جانمایی محلی برای بازآموزی آنها و همکاری دستگاه های متولی دانست و تصریح کرد: 29 هزار و 700 واحد صنفی البرز نقش موثری در راستای همراهی با نیروی انتطامی برای تامین امنیت دارند و صدور پروانه های صنفی برای آنها راهکاری برای مقابله با ناخالصی ها و سو استفاده ها از این قشر خواهد بود. 
  
 
 
 
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه