اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی خبر داد؛

بسیج امکانات شهرستان ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

بسیج امکانات شهرستان ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین
فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: کلیه امکانات شهرستانهای ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بسیج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "علی میرزایی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار ملکشاهی گفت: از چند سال اخیر شهرستان ملکشاهی بعنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین مسیر ایلام به مهران زیر بار ترافیک سنگین می رود و مسیر ارتباطی ایلام_ ملکشاهی_ مهران در کاهش بار ترافیکی محور ارتباطی مرکز استان به مرز مهران موثر است.

,

 

,

میرزایی افزود: سپاه، بسیج، دستگاههای اجرایی و مردم شهرستان ملکشاهی هر ساله با آغوش گرم از زائرانی که از شهرستان ملکشاهی تردد می کنند، پذیرایی می نمایند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی افتخاری بزرگ است و مردم شهرستان ملکشاهی، بسیجیان و  دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با تمامی امکانات به زائرین عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته کلیه امکانات سپاه و بسیج ، دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستانهای ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بسیج شده است.

,

 

,

میرزایی ادامه داد: سه موکب جهت پذیرایی از زائرین در نقاط مختلف برپا شده و موکب مرکزی در محل فنی و حرفه ای شهرستان به زائرین خدمت رسانی خواهد کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی امنیت مسیرهای ارتباطی شهرستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: نیروهای سپاه ناحیه، عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان بصورت شبانه روزی در مسیرهای ارتباطی شهرستان در حال گشت می باشند و امنیت کامل در مرکز شهرستان و کلیه مبادی ورودی و خروجی برقرار است.

,

 

,

وی تصریح کرد: سه مکان برای اسکان زائرین عزیز در مرکز شهرستان، روستای پاریاب و روستای گنبدپیرمحمد آماده شده و زائرین در این مکان ها اسکان داده می شوند.

,

 

,

میرزایی با اشاره به مهیا بودن مکان های اسکان اضطراری در شهرستان گفت: سالن های ورزشی، حسینیه ها و مساجد آماده اسکان اضطراری زائرین می باشند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی ضمن تشکر از فرماندار، دفتر امام جمعه، شورای اداری و روحانیت شهرستان گفت:  تاکنون جلسات هماهنگی متعددی با تلاش فرماندار شهرستان جهت خدمات رسانی به زائرین برگزار شده و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان آماده خدمات رسانی به زائرین عزیز می باشند.

,

 

,

وی در پایان گفت: انشاالله اقتدار شیعه امسال باشکوهتر از سالهای گذشته در همایش بزرگ اربعین به نمایش گذاشته خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه