اخبار داغ

شهردار جویبار:

همایش نخبگان و سرمایه‌گذاران جویباری برگزار می‌شود

همایش نخبگان و سرمایه‌گذاران جویباری برگزار می‌شود
شهردار جویبار گفت: طی دو هفته آینده همایش نخبگان و سرمای‌گذاران جویباری که در سراسر کشور هستند در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همت محمدنژاد پنجشنبه شب در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر بهره خواهیم برد اظهار کرد: باید برای توسعه و آبادانی شهر از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها شهر استفاده کنیم و شهرداری یا شورا به تنهایی نمی‌تواند تحولی را ایجاد کند.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری جویبار را با 17 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم بیان کرد: شهرداری شهر جویبار را با 17 میلیارد تومان بدهی و حقوق ماهیانه 1 میلیارد و 50 میلیونی تومانی تحویل گرفتم و تاکنون که شش ماه از سال گذشته فقط 8 میلیارد تومان درآمد شهرداری محقق شده است.
 
شهردار جویبار از ساخت مجتمع فرهنگی و تفریحی در جویبار اشاره و عنوان کرد: قول دریافت تسهیلات برای ساخت مجمتع فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی گرفته‌ایم و در حال پیگیری ساخت این مجموعه در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 متر با معماری سنتی ایرانی و مدرن هستیم.
 
محمدنژاد تصریح کرد: با ساخت این مجموعه هم به دنبال درآمد پایدار و هم رضایت شهروندان جویباری هستیم.
 
وی به سند طرح سالم‌سازی چپکرود اشاره و بیان کرد: زمین 11 هکتاری طرح سالم‌سازی چپکرود فاقد سند است که پروسه قانونی آن در حال طی شدن است و احتمالاً تا یکسال آینده سنددار خواهد شد.
 
شهردار جویبار از قرارداد 900 میلیون تومانی برای آسفالت خیابان و معابر شهر جویبار خبر داد و گفت: وضعیت آسفالت شهر جویبار مطلوب نیست و به زودی قراردادی به ارزش 900 میلیون تومان برای آسفالت شهر جویبار منعقد خواهد شد.
 
محمدنژاد به نقش المان سازی در افزایش زیبایی و جذب گردشگر تأکید کرد و افزود: دو المان جدید در دو میدان امام(ره) و میدان کشتی ساخته خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: ساماندهی جمعه بازار و ایجاد بازارچه سنتی یکی دیگر از اقدامات ما در شهر جویبار خواهد بود.
 
شهردار جویبار خاطرنشان کرد: مردم به آینده شهر جویبار امیدوار باشند و تمام توان برای آبادانی شهر جویبار تلاش خواهیم کرد.
 
محمدنژاد گفت: با رسانه‌های صادق و دلسوز مردم همکاری خواهم کرد و با آغوش باز از نقد سازنده استقبال می‌کنم.
 
وی به تکمیل موزه کشتی تا پایان دوره مدیریتی خود در شهرداری جویبار اشاره و عنوان کرد: با قدرت می‌گویم تا پایان دوره مدیریتی خود در شهرداری جویبار موزه کشتی را تحویل مردم خواهم داد.
 
شهردار جویبار گفت: طی دو هفته آینده همایش نخبگان و سرمایگذاران جویباری که در سراسر کشور حضور دارند در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه