اخبار داغ

مادر خوش‌ذوق مشهدی سفیر محبت برای بچه‌های عراقی شد؛

دستبندهای دوستی

دستبندهای دوستی
مادر خوش‌ذوق مشهدی برای بچه های عراقی که در راه از زوار ایرانی پذیرایی می کنند دستبندهای درست کرده تا به آنها هدیه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دستبندهای رنگی رنگی زیبایی به دستش انداخته بود برای کمک به اتاق خادمین آمد؛ دست تنها بود و نگران که مبادا کارش ناقص بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

پرسیدم اینها را برای چه درست میکنی که با لحنی محبت آمیز جواب داد برای دختربچه های عراقی؛ منظورش همانهایی بود که تمام دارایی شان را سر دست می‌گیرند و از زوار ایرانی پذیرایی می کنند.

,

اشتیاق نگاهش را دوست داشتم، سر ذوق آمدم و درخواست کمکش را با کمال میل اجابت کردم.

,

مشغول کار شدیم مهره ها را که از قبل به بند کشیده بود به اندازه های یکسان متصل می کردیم و کناری می گذاشتیم، یک ساعتی کنارمان بود و با هم گپ زدیم.

,

مریم دو دختربچه زیبا به نام ریحانه سادات و حسنا سادات هم داشت؛ می گفت برای بچه های خودم هم در مناسبت ها و اعیاد مذهبی هدیه ای می خرم که خاطره خوبی از این ایام در ذهنشان بماند.

,

به نیت خوشحالی حضرت رقیه (س) و کودکان کاروان امام حسین (ع) در کربلا این کار را می کند.

,

می گفت اینها برای بچه های عراقی درست کردم که از خانواده های کم بضاعت هستند و چیزی ندارند، اما حتی اگر شده در حد کمک کردن دستمال کاغذی که تمام دارایی شان است را برای زوار می آورند.

,

بغض کرده بود، می‌گفت دوست دارم هر دستبندی که به دست این دختربچه ها میبندم اول دستشان را ببوسم.

,

دختر خوش ذوقی بود، از مشهد الرضا آمده بودند، دومین باری بود که به کربلا مشرف می شد و این بار به نوعی سفیر  دوستی و مودت ایرانی ها برای بچه های عراقی شده بود.

,

با خودم فکر کردم چکار خوبی است، هدیه دادن در آیین ما رسم بسیار پسندیده ای است که اگر بین دو ملت هم باشد عشق و علاقه آنها را تحکیم می بخشد.

,

این مادر خوش ذوق مشهدی می گفت هدیه دادن عشق و محبت را زیاد می کند،   مخصوصا اگر از طرف اهل بیت (ع) باشد.

,

گفتم چرا بچه ها را انتخاب کردی برای این ابراز محبت، گفت خب حالا که دشمن برای تفرقه افکنی به فکر کار کردن روی بچه هاست و برای آنها برنامه ریزی می کند چرا ما نباشیم، در ثانی همین بچه ها انشالله زمینه ظهور را فراهم می کنند و باید بین مسلمانان این دوستی و مودت برقرار و محکم باشد.

,

هر زائر ایرانی در این اجتماع بزرگ مذهبی جهان نماینده و سفیر ایران اسلامی است،   چه خوب است سفیران محبت و دوستی بین دو ملت شوند با اهدای شاخه گلی یا کادویی کوچک برای قدردانی از میزبانی عراقی های همسایه.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه