اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان ایلام:

تردد 290 هزار زائر اربعین از مرز مهران

تردد 290 هزار زائر اربعین از مرز مهران
معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در شبانه روز گذشته 290 هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد حسنی"، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت:  در شبانه روز گذشته 290 هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد  کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: از این میزان تردد زائران 287 هزار و 25 زائر ایرانی و مابقی مربوط به زائران خارجی است که از طریق مرز مهران ورود و خروج داشته اند.

,

 

,

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، بیشترین میزان تردد زائران را در این مدت (شبانه روز گذشته) مربوط به خروج زائران با 241 هزار و 900 نفر بیان کرد و افزود: هر لحظه به کنگره بزرگ اربعین حسینی نزدیکتر می شویم بر تعداد زائران در مرز مهران افزوده می شود.

,

 

,

حسنی، پرترددترین محورهای استان ایلام را در این مدت (ابتدای ماه محرم تاکنون) محور ایلام - صالح آباد - مهران عنوان کرد و گفت: این میزان تردد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل ملاحظه ای را نشان می دهد.

,

 

,

معاون حمل و نقل راهداری استان ایلام از اختصاص یک هزار و 900 اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش میلیونی زائران نسبت به سال گذشته و ظرفیت محدود اتوبوس، سه پس کرانه برای مهران از جمله پس کرانه های اندیمشک، همدان و کرمانشاه تعریف شده است.

,

 

,

وی تاکید کرد: مسافران بصورت چرخشی بین مهران و این شهرها انتقال پیدا می کنند و از آنجا به شهرهای خود منتقل می شوند که برای حالت پیک نیز یک هزار و 900 اتوبوس برای چرخش انتقال زائران در نظر گرفته شده است.

,

 

,

حسنی یادآوری کرد: در حال حاضر ناوگان اتوبوسی برای جابجائی مسافران درپایانه برکت مستقر هستند،اتوبوس به اندازی کافی برای برگشت زائران وجود دارد و مشکل خاصی برای جابجائی زائران وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه