اخبار داغ

امامان جمعه گلستان:

نقش پر رنگ مراجع در ناکامی فتنه انگیزی دشمنان در عراق/

نقش پر رنگ مراجع در ناکامی فتنه انگیزی دشمنان در عراق/
نقش موثر مرجعیت آیت الله سیستانی در فروکش آشوب های اخیر عراق از جریانات بسیار ارزشمند و مشهود بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: اجتماع بزرگ اربعین با حضور خیل عظیم دوست‌داران اباعبدالله حسین (ع) نشان از عظمت اسلام دارد.

, گلستان ما,

وی  افزود: مطمئنا امسال مردم در اربعین بیشتر از سال‌های گذشته شرکت خواهند کرد چراکه این راهپیمایی تظاهرات به نفع بشریت است چون مهمترین هدف امام حسین (ع) برای بشریت بود.

,

امام جمعه گرگان با بیان اینکه سال گذشته بیش از 21 هزار نفر از گلستان در اربعین شرکت کرده بودند، تصریح کرد: امسال این جمعیت دو برابر و به بیش از 40 هزار نفر تاکنون رسیده است این نشان‌دهنده دلدادگی مردم این استان به اباعبدالله حسین است.

,

نورمفیدی بیان کرد: با بیان اینکه برخی آشوب ها و نا آرامی های اخیر در عراق حاصل فتنه انگیزی و دخالت دشمنان بود، افزود: هر کشور و سرزمینی در بعضی موضوعات و بخش ها دچار مشکلات و کاستی های است و عراق هم از این قائده مستثنی نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از کشور های منطقه به سرکردگی امریکا و صهیونیست در آستانه اربعین حسینی با تحریک برخی گروه های سیاسی عراق تلاش کردند تا این کشور را ناآرام و درگیر اغتشاشات داخلی کنند اما حضور و نقش آفرینی علما و مراجع تقلید این توطئه ها را ناکام گذاشت.

,

آیت الله نورمفیدی به تلاش برخی از مسئولان کشور های همسایه در زمینه میانجیگری بین عربستان و ایران اشاره کرد و گفت :این تحرکات بازی جدید بن سلمان است تا بر روی ناکامی ها و شکست های خود را در منطقه سرپوش بگذارد.

,

نباید بر سر مشکلات مرثیه‌خوانی کنیم

, نباید بر سر مشکلات مرثیه‌خوانی کنیم,

حجت الاسلام محمود ترابی هم امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه گنبدکاووس، اظهار کرد: انسان در همه صحنه های زندگی چه تربیت فردی و چه تربیت اجتماعی تشنه معنویت است و بهترین معنویت  در زمان کنونی پیاده روی اربعین است.وی افزود: دنیا تشنه معنویت همچون پیاده‌روی اربعین برای تربیت فردی و اجتماعی است.

,

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه همه دنیا عزم شیطانی خود را جزم کرده تا جوانان، بانوان و کودکان ما را از خیمه امام حسین(ع) جدا کند ، تصریح کرد: پیاده روی اربعین اتصال بین جوانان،بانوان و همه مردم با خیمه امام حسین (ع) است.

,

وی به آشوب های اخیردر عراق اشاره کرد و گفت: این آشوب ها هدفمند طراحی شده تا حکومت استبدادی را راه‌اندازی کنند.

,

ترابی ادامه داد: این آشوب ها به ظاهر مسائل اجتماعی، بیکاری، مسائل کارگری و مردمی است اما در باطن می خواهند تا یک سال دولتی در عراق نباشد و مشروطیت دولت را زیر سوال ببرند و سپس یک فرد دیکتاتور را در عراق حاکم کنند.

,

وی اذعان کرد:  90 درصد این جریان‌ها با تکیه بر فضای مجازی انجام می‌شود و 93 درصد پیام‌های فضای مجازی توسط عربستان و اسرائیل ارسال می‌شود.

,

ترابی در ادامه  حمله ترکیه به خاک سوریه را نقشه یک ساله ترامپ خواند و اذعان کرد: در پشت پرده این حوادث آمریکا و ترکیه قرار دارد و آمریکا با این کار می خواهد ایران و رفتار ایران را رصد کرده و بتواند ایران را تغییر دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان و آمریکا بدانند که دولت سوریه، مردم کرد و نیروهای مقاومت در برابر آنها مقاومت کرده و اجازه نمی‌دهند به خواسته های خود برسند.

,

امام جمعه گنبدکاووس در خاتمه به بازدید رهبر معظم انقلاب از شرکت‌های دانش‌بنیان  اشاره کرد و گفت: : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما نباید بر سر مشکلات مرثیه‌خوانی کنیم بلکه مهمترین ویژگی ما ایرانیان قدرت حل مشکل، مسئله‌یابی درست و برنامه‌ریزی اصولی با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه