اخبار داغ

نماینده ولی فقیه استان زنجان:

امام حسین(ع) متعلق به تمام انسانیت است/ ایران در عرصه علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

امام حسین(ع) متعلق به تمام انسانیت است/ ایران در عرصه علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
نماینده ولی فقیه استان زنجان با اشاره به مراسم اربعین حسینی گفت: امام حسین(ع) متعلق به تمام انسانیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  شهر زنجان با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعیناظهار کرد: امام حسین (ع) مختص شیعیان نبوده و متعلق به انسانیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن مراسم اربعین عنوان کرد: دشمنان با ایجاد توطئه  تلاش داشتند با انحراف در پیاده‌روی اربعین حسینی این شور را کم رنگ کنند اما از این موضوع غافل بودند که مردم همه جهان شیفته و دلداده مکتب حسین (ع) هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم با شعار حب الحسین یجمعنا مسیر پیاده‌رویی را با عشق طی می‌کنند، ابراز کرد: بیش از 20 میلیون نفر از همه اقشار، مذاهب و سنین مختلف در راه‌پیمایی اربعین شرکت می‌کنند و این نشات گرفته از محبت سید‌‌الشهدا است که همه را گرد هم می‌آورد.

,

 وی با اشاره به پیشرفت های علمی کشور در بخشهایی همچون توان دفاعی و فناوری نانو خاطرنشان کرد: آمریکا موانعی را بر سر راه حرکت علمی  کشور ایجاد می‌کند اما باید بدانند که این مسیر با تلاش در حال طی شدن است.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ایران حرفهای زیادی برای گفتن در عرصه جهانی دارد، افزود: کسانی که با تفکر بیگانه‌پرستی بزرگ شده‌اند باید بدانند این کشور در حال رشد و توسعه است.

,

وی به پبوند بین اولیا و مربیان تاکید کرد و گفت: اگر رابطه بین معلم و خانواده دانش‌آموز صحیح و منطقی باشد باعث رشد منطقی سرمایه انسانی کشور خواهد شد.

,

خطیب جمعه زنجان با اشاره به دیدار نخبگان کشور  با مقام معظم رهبری اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هر جوان نخبه سرمایه اصلی ایران اسلامی است و برای رفع مشکلات کشور باید سند راهبردی نخبگان اجرا شود.

,

وی به تلاش عده‌ای که سعی دارند جوانان را در محیط دانشگاه ناامید کنند، عنوان کرد: این افراد عنوان می‌کنند هیچ اتفاق علمی و مهمی رخ نداده است و مردم را دچار تردید و نخبگان را ناامید می‌کنند. در حالی‌که مردم نباید هرگز در قبال این جریان مایوس شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه