اخبار داغ

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

2000 واحد مسکونی برای محرومان در لرستان احداث می‌شود

2000 واحد مسکونی برای محرومان در لرستان احداث می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 2000 واحد مسکونی برای محرومان در کمتر از یک سال احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد باقر نوبخت صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: هدف از این سفر ارزیابی و بازدید از مناطق سیل زده و برنامه ریزی های لازم برای جبران خسارت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,


وی افزود: سفر به این استان و ارزیابی های لازم جزء اولویت ها بود که امروز توفیق سفر به این استان را داشتیم تا در بحث پرداخت خسارت ها هماهنگی هایی لازم صورت گیرد.

,
,


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: اقدامات انجام شده بعد از وقوع سیل تاکنون رضایت بخش بوده که در این مدت استاندار لرستان به طور مستمر پیگیری های لازم را در بحث جبران خسارت ها و ارائه گزارش ها انجام داده است.

,
,


وی از احداث دو هزار واحد منزل مسکونی برای محرومان و اقشار نیازمند در لرستان خبر داد و گفت: در این سفر کلنگ احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومان به زمین زده می شود و این هدیه ما به این افراد است.

,
,


نوبخت بیان کرد: در هر استانی که این اقدام را انجام داده ایم، واحدهای مسکونی در کمتر از یک سال ساخته شده اند اما تلاش داریم تا دو هزار واحد مسکونی در استان لرستان ظرف مدت 11 ماه ساخته شود تا در هفته دولت سال 99 به بهره برداری برسند.

,
,


وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای زیر ساخت ها و جبران خسارت ها انجام شده و در این سفر بازدید میدانی نیز از این مناطق خواهیم داشت.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه