اخبار داغ

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری:

رونق صندوق‌های پژوهش و نوآوری در اولویت است

رونق صندوق‌های پژوهش و نوآوری در اولویت است
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: کمک می‎کنیم تا صندوق‌های حمایت از پژوهشگران و فناوری رونق پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، منصور غلامی صبح امروز در سفر به استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از زمینه های اصلی و مهم برای حمایت از صندوق های پژوهش و فناوری، داشتن مجوز است که با داشتن مجوز حمایت های بیشتری برای تقویت این صندوق ها صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: وزارت علوم در کل جزء مجموعه نوآوری و شکوفایی است و کمک می کنیم تا صندوق های حمایت از پژوهشگران و فناوری رونق پیدا کند.

,

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حمایت از شرکت های فناوری و پژوهشی را از برنامه های وزارت علوم برشمرد و عنوان کرد: بسیاری از شرکت های پژوهشی و فناوری که تاسیس شده اند جوان هستند و حمایت وزارت علوم یکی از این شرکت ها از برنامه های ما بوده به طوری که هر گونه که بتوانیم حمایت می کنیم.

,

وی بیان کرد: تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت‌ها در راستای حمایت از فعالیت‌های مبتنی بر علم و فناوری گام برداریم و در این مسیر حرکت کنیم که در این راستا صندوق‌های پژوهش و فناوری می‌توانند به این برنامه سرعت دهند.

,

غلامی با تاکید بر اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری حمایت خواهند شد بیان کرد: تاثیرگذاری صندوق های پژوهش و فناوری در مدت زمان مشخص و مشهود خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه