اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا اعلام کرد

خدمت‌رسانی سپاه مازندران به زائران اربعین حسینی در 20 موکب

خدمت‌رسانی سپاه مازندران به زائران اربعین حسینی در 20 موکب
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا از خدمت‌رسانی سپاه مازندران با 20 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد بخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ، از خدمت‌رسانی سپاه با 20 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: از همه مردم که نذورات خود را با شور و اشتیاق حسینی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین تقدیم کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا 20 موکب را به نمایندگی از مردم استان مازندران در کربلا و در مناطق بین‌راهی در نجف اشرف و ... برپا کرده است، افزود: با کمک مردم به عزاداران حسینی، سرویس‌های فرهنگی و سایر موضوعاتی که در اربعین حسینی کاربرد دارد، ارائه می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا ادامه داد: امیدواریم که این حرکت و جریان سالیان سال جاری و ساری ادامه داشته باشد و ما همواره بتوانیم این خدمات‌رسانی را به زائرین حسینی انجام دهیم.

این مسئول افزود: از همه استان‌های کشور و از کشورهای دیگر حتی به موکب‌های ما مراجعه کرده و ما به همه خدمات‌رسانی می‌کنیم، حتی موکب‌ها بیش از ظرفیت خود به زائرین خدمات ارائه می‌کنند.

بخشی با اشاره به خدمات‌دهی روزانه موکب‌ها به زائرین در راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما بحث الگوسازی، شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی در موکب‌ها است چرا که در پیاده روی اربعین تمامی مذاهب حتی آنها که مسلمان هم نیستند، شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات امام (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و ارتش بیست میلیونی هم که در پیاده‌روی اربعین شرکت میکنند به قدس شریف هم خواهند رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مسائل فرهنگی از مهم‌ترین فعالیت‌های موکب‌داران مازندرانی در پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و افزود: موکب‌های سپاه کربلا تا یک الی دو روز بعد از اربعین هم به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
 
خدمت‌رسانی 343 عضو بسیج جامعه پزشکی مازندران به زائران اربعین

مسئول بسیج جامعه پزشکی مازندران نیز گفت: امسال 343 عضو بسیج جامعه پزشکی استان به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

حمیدرضا لزگی با اشاره به اهمیت حضور مومنان در مراسم اربعین اظهار کرد: امسال 343 پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه اربعین، نمایش مومنین در اعتلای راه جهاد، مقاومت و مقابله با ظلم و استکبار است، افزود: همراه کاروان جامعه پزشکی مازندران بیش از  یک میلیارد و 500 میلیون تومان دارو و تجهیزات پزشکی و 9 یونیت داندانپزشکی اعزام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مازندران گفت: اعضای بسیج جامعه پزشکی مازندران در موکب‌های استان مازندران مستقر شده‌اند و در راستای ارزش نهادن به زائران به آنها خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خدمت‌رسانی 343 عضو بسیج جامعه پزشکی مازندران به زائران اربعین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه