اخبار داغ

معاون اجتماعی پلیس استان همدان:

با فروشگاه هایی که موسیقی های خارج از عرف پخش کنند برخورد می کنیم

با فروشگاه هایی که موسیقی های خارج از عرف پخش کنند برخورد می کنیم
معاون اجتماعی پلیس استان همدان با اشاره به برخورد ناجا با فروشگاه هایی که موسیقی های خارج از عرف و خارج از موازین علی الخصوص در ایام اربعین پخش می کنند تاکید کرد: اگر موردی باشد که در آن فروشگاه ها، موسیقی نامناسب پخش کنند قطعا به اماکن انتقال می دهیم و پیگیری می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ همدان به عنوان یکی از شهرهایی هست که در محل عبور زائران اربعین قرار گرفته است به دنبال شنیدن خبری مبنی بر انتشار موسیقی های مبتذل در مکان ها و فروشگاه های عمومی استان همدان گفتگویی با سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به برخورد ناجا با فروشگاه هایی که موسیقی های خارج از عرف و خارج از موازین علی الخصوص در ایام اربعین پخش می کنند تاکید کرد: اگر موردی باشد که در آن فروشگاه ها، موسیقی نامناسب پخش کنند قطعا به اماکن انتقال می دهیم و پیگیری می کنم.

,

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به زائرین کربلا در ایام اربعین اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه موضوعات امنیتی و ترافیکی ماموریت دارد و در همین خصوص امسال تعداد گشتی ها را دو برابر افزایش دادیم تا بتوانیم در جاده ها و داخل شهر خدماتی را به زوار ارائه دهیم.

,

وی افزود: نیروهای پلیس در تمامی ایستگاه های صلواتی که در همدان و جاده ها مستقر هستند، حضور دارند و موضوعات امنیتی را رصد، پیگیری و مراقبت می کنند.

,

معاون اجتماعی پلیس استان همدان در ادامه با اشاره به سرکشی های فرمانده نیروی انتظامی استان از ایستگاه های صلواتی عنوان کرد: فرمانده انتظامی استان به همراه معاونین خود هر شب بازدیدهایی از موکب های مستقر در سطح شهر و جاده ها دارند و مشکلات در حوزه های انتظامی و ترافیکی را پیگیری و برطرف می کنند.

,

بشری در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه های ترافیکی و محل هایی که حادثه خیر هستند نیز برنامه هایی را در دستور کار قرار داریم بیان کرد: در حوزه موضوعات اجتماعی با اطلاع رسانی ها و هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی و معاونت اجتماعی ناجا درصدد کاهش سوانح و حوادث هستیم.

,

وی افزود: در ایام اربعین هشدارها و اطلاعاتی را در اختیار خبرگزاری ها و رسانه ها قرار دادیم تا این هشدار ها در دسترس رانندگان قرار بگیرد و بتوانیم از خطرات و حوادث بکاهیم.

,

معاون اجتماعی پلیس استان همدان ضمن توصیه به زائرین در خصوص نخریدن ارز از دست فروش ها و مراقبت از اموال خود گفت: ۳۵ درصد ترددها از همدان افزایش داشته و خوشبختانه آمار نگران کننده ای از تصادفات و سوانح نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه