اخبار داغ

مسئول آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین همدان:

آشپزخانه مرکزی همدان زیر نظر ستاد اربعین فعالیت دارد

آشپزخانه مرکزی همدان زیر نظر ستاد اربعین فعالیت دارد
مسئول آشپزخانه مرکزی همدان با بیان اینکه فعالیت آشپزخانه زیر نظر ستاد اربعین استان است افزود: فعالیت آشپزخانه به رسم هر سال با کمک نیروهای مردمی در نزدیکی شورین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ زائرسراهای مستقر در استان همدان هر کدام سعی در خدمت رسانی حداکثری به زائرین اباعبدالله دارند به خصوص امسال که استان همدان به عنوان استان معین انتخاب شده است و محل عبوز زائران زیادی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در هر گوشه و کنار شهر جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان را می بینیم که اذان صبح تا نیمه های شب در زائر سراها مشغول خدمت رسانی هستند زائر سراهایی در حد توان آن منطقه در اجتماع های کوچک و بزرگ برپا شده است و هر کسی سعی دارد هر چند به طور کم اما سهم ناچیزی در خدمت رسانی داشته باشد .

,

مصطفی رضائیان، مسئول آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین همدان به خبرنگار ما گفت: زائر سرای ما در نزدیکی باغ بهشت همدان و دو روز دیگر فعالیت خود را آغاز می کند اما هم اکنون به مدت دو شب است که آشپزخانه مرکزی با ظرفیت ۲۰۰۰ غذا روزانه و پخش آن در زائر سراهای مختلف شروع به فعالیت کرده است .

,

وی ادامه داد: این آشپزخانه از ۱۶ مهرماه آغاز به فعالیت کرده و تا برپایی آخرین زائر سرا نیز فعالیت دارد و آنها را در بخش تدارکات و وعده های غذایی پشتیبانی می کند .

,

رضائیان با اشاره به مدیریت این آشپزخانه گفت: آشپزخانه مرکزی همدان زیر نظر ستاد اربعین به رسم هر سال برای زائران اباعبدالله برپا می شود که کلیه اقلام آن مردمی است و در نزدیکی شورین قرار دارد که حدود ۲۰ نیروی خانم به طور خودجوش کار پخت و پز و بسته بندی آن را انجام می دهد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه