اخبار داغ

در دیدار با حقوقدانان بسیجی مطرح شد:

آیت الله علما: تمام دنیا از اقتدار سپاه حساب می برد/ ضرورت داشتن تفکر و روحیه انقلابی در اجرای امور

آیت الله علما: تمام دنیا از اقتدار سپاه حساب می برد/ ضرورت داشتن تفکر و روحیه انقلابی در اجرای امور
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ما کشور مقتدری هستیم که سیاست ما در دنیا حرف اول را می زند و خبر دستگیری «زم» توسط سپاه سبب شده تمام دنیا از اقتدار سپاه حساب ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرصادنیوز آیت الله مصطفی علما امروز پنج شنبه در جمع حقوقدانان بسیجی مسئله احقاق حق و وکالت را مسئله‌ای بسیار مهم و دقیق برشمرد و اظهار داشت: کار بسیار دقیق است و کسانی که در این حوزه وارد می‌شوند باید با دقت به همه چیز توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: هر جا سخن از حق مردم است باید با کمال دقت وارد شوند چرا که اسلام به ۳ مساله مهم از جمله خون مردم، اموال مردم و آبروی مردم بسیار اهمیت داده است و آنها را برابر تمام احکام دنیا می داند.

,

وی با اشاره به اینکه نیمی از مشکلات جامعه مربوط به مشکلات خانوادگی است، خاطر نشان کرد: در این راستا اجرای برنامه مسجد محوری و استفاده از ظرفیت روحانیون در این مساجد می تواند بسیاری از این مشکلات را حل و فصل کند.

,

آیت الله علما افزود: جوانان ما جوانان بسیار لایقی هستند و انجام برخی کارها از سوی آنها شاید به واسطه نداشتن علم و آگاهی است لذا اگر برنامه های مسجد محوری را تقویت کنیم می تواند در راستای آموزش به جوانان نیز موثر باشد.

,

امام جمعه کرمانشاه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود باید انقلابی فکر کنیم، انقلابی عمل کنیم و انقلابی مدیریت داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: اگر کارها روح انقلابی نداشته باشند انقلاب متوقف شده و هرج و مرج در جامعه به وجود خواهد آمد.

,

وی مشکلات جامعه از جمله اختلاس را عدم تعهد اشخاص و نداشتن روحیه انقلابی بیان کرد و گفت: تقویت حاکمیت اسلام امری ضروری است و تقویت آن به نفع مردم است.

,

آیت الله علما همچنین به ورود بسیج در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: نباید اجازه داد مطالبی در فضای مجازی نشر داده شود که اصلا صحت و وجود خارجی ندارد.

,

این مسئول ادامه داد: پیشگیری مقدم بر هر کاری است و با این کار می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

,

وی خطاب به هیات اندیشه ورز بسیج حقوقدانان گفت: باید حافظ باشید و دائما مسائل شهر را رصد کنید و بر آنها تدبیر و مدیریت داشته باشید تا مشکلات حل و فصل شود.

,

آیت الله علما خاطر نشان کرد: ما کشور مقتدری هستیم که سیاست ما در دنیا حرف اول را می زند و امروز خبر دستگیری "روح اله زم" توسط سپاه کار عظیمی است که نشان می دهد که تفکر زیادی پشت آن بوده  و همین امر سبب شده تمام دنیا از اقتدار سپاه حساب ببرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: قوانین ما متکی به قوانین الهی است لذا از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

,

وی عنوان کرد: اگر هر مجموعه ای بر ساختن محدوده خود فکر کند می تواند در توسعه فرهنگی و اقتصادی و ... موثر باشد.

,

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵ درصد داروهای کشور توسط جوانان در داخل کشور ساخته می شود، گفت: باید جوانان خوش فکر را حمایت کنیم چرا که امروز بسیاری از تکنولوژی ها توسط همین جوانان قابل دسترسی است.

,

 

,

لزوم اجرای مطلوب طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در استان کرمانشاه

, لزوم اجرای مطلوب طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در استان کرمانشاه,

پرویز توسلی زاده امروز پنجشنبه در مراسم دیدار بسیج حقوقدانان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بسیج یک ظرفیت بزرگ و ناشناخته است.

,

وی  وجه تمایز نظام اسلام با سایر نظام ها را همین بعد ایثارگری و بسیجی بودن مردم دانست و افزود: این بعد از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید از آن استفاده کرد.

,

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اجرایی شدن سند تحول قضایی که توسط رئیس قوه قضاییه کشور تقدیم رهبر شد، گفت: لازم است تمام فعالیت ها در کشور از جمله فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و قضایی متناسب با این سند اجرا و متحول شود.

,

وی همچنین بر آموزش همگانی حقوقی به مردم تاکید کرد و گفت: ما هم در دادگستری و هیئت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان به دنبال این مهم هستیم که از ظرفیت ها استفاده کرده و مشکلات مردم را در حوزه کار قضایی حل و فصل کنیم.

,

توسلی زاده خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز در دادگستری شاهد انباشت و ورودی بالای پرونده‌ها هستیم و معتقدیم که باید مردم کمترین اختلاف را داشته باشند.

,

این مسئول تاکید کرد: هر چه اختلافات بیشتر باشد به همان میزان اداره جامعه سخت خواهد بود و اصطکاک بین مردم باعث می‌شود که انرژی مثبت جامعه به هدر برود.

,

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا در نظر داریم مسائل و مشکلات مردم را در خارج از دادگستری حل و فصل کنیم.

,

این مسئول عنوان کرد: هر چه جامعه با معیارهای اسلامی و دینی اداره شود نیازی به قواعد الزام آور در حوزه کاری و قضایی کمتر خواهد شد و مردم به زندگی خود مشغول و ما هم به مسائل کلان می پردازیم.

,

وی بسیج حقوقدانان را یکی از ظرفیت های بزرگ در راستای رسیدگی به مشکلات مردم معرفی کرد و گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان که مورد توجه آیت الله رئیسی نیز قرار گرفته است باید به نحو احسن اجرا شود و به دنبال این مهم هستیم.

,

توسلی زاده افزود: دفاع از حقوق عامه مردم و رسیدگی شبهات حقوقی مردم از دیگر ماموریت های بسیج حقوقدانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه