اخبار داغ

با زائران اربعین_34/

یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی منتهی به مهران صحت ندارد/ افزایش 101 درصدی تردد زوار از مرز مهران

یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی منتهی به مهران صحت ندارد/ افزایش 101 درصدی تردد زوار از مرز مهران
رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران گفت: در مجموع تردد زائران از مرز مهران در ۱۸ صفر امسال نسبت به ۱۸ صفر سال گذشته ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اربعین 98 هم به ساعات پایانی خود نزدیک می شود و همچنان عده کثیری از زائران در مسیر این پیاده روی عظیم هستند و عده ای دیگر نیز زیارت خود را به پایان رسانده و در حال بازگشت به کشور هستند در این میان مسئولان و متولیان تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم به کار بسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

استاندار ایلام: بسیج امکانات برای موج بازگشت زائران از مرز مهران

, استاندار ایلام: بسیج امکانات برای موج بازگشت زائران از مرز مهران, استاندار ایلام: بسیج امکانات برای موج بازگشت زائران از مرز مهران,

 

,

قاسم سلیمانی دشتکی در بیان آخرین اقدامات انجام شده برای موج بازگشت زئران اظهار داشت: تمام امکانات استان و استان‌های معین در خدمات‌دهی به بازگشت زائران به‌کار گرفته شده است.

,

به گفته استاندار ایلام به‌رغم اینکه تا صبح جمعه 900 هزار زائر از مرز مهران بازگشت کرده‌اند ولی موج بازگشت در حال افزایش است، پیش‌بینی بر آن است که روزانه 300 تا 350 هزار نفر زائر از مرز مهران وارد کشور شوند.

,

تردد 5 هزار دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از دیگر موارد عنوانی استاندار ایلام بود که گفت: علاوه بر تردد 5 هزار دستگاه اتوبوس در مهران از اول صفر تاکنون 3.2 میلیون تردد در مرز مهران ثبت شده است.

,

استاندار ایلام آخرین آمار تردد در مرز مهران از ماه صفر تاکنون را مورد اشاره قرار داد و خاظرنشان کرد: جمع ورودی و خروجی زائران از مرز مهران آن هم از بازه زمانی ابتدای محرم تاکنون سه میلیون و 200 هزار نفر بوده که حدود دو میلیون و 800 هزار تردد از این بین تنها به ماه صفر اختصاص دارد.

,

 

,

یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی منتهی به مهران صحت ندارد

, یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی منتهی به مهران صحت ندارد, یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی منتهی به مهران صحت ندارد,

احمد کرمی رئیس ستاد اربعین استان ایلام هم اخبار منتشره در فضای مجازی و برخی رسانه‌های خبری مبنی بر یک طرفه شدن محورهای مواصلاتی منتهی به مهران را تکذیب و اظهار داشت: در تمام محورهای مواصلاتی استان ایلام تردد به رغم پرحجم بودن روان و هیچ گونه محدودیت ترافیکی اعلام نشده است.

,

به گفته رئیس ستاد اربعین استان ایلام 90 تیم عملیاتی پلیس راه استان ایلام در جاده‌های استان ایلام و به روند ترافیک و تردد نظارت میدانی دارند.

,

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: زائران اخبار مرتبط با تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام را از خبرگزاری‌های رسمی اخذ و به اخبار فضای مجازی توجه نداشته باشند.

, اخبار, اخبار,

 

,

افزایش 101 درصدی تردد زوار از مرز مهران

, افزایش 101 درصدی تردد زوار از مرز مهران, افزایش 101 درصدی تردد زوار از مرز مهران, افزایش 101 درصدی تردد زوار از مرز مهران,

"احمد کرمی"،رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران؛ گفت: از این میزان تردد در روز گذشته، ۱۶ هزار و ۶۲۹ نفر از مرز خارج و ۱۷۴ هزار و ۷۹۱‌ نفر نیز از طریق این مرز بین‌المللی وارد کشور شدند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اظهارکرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۳۱۹ نفر از اتباع خارجی برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرز مهران خارج و ۲ هزار و ۱۳۲ تبعه خارجی که بیشتر اهل کشورهای آذربایجان و افغانستان هستند،  وارد کشور شدند.

,

کرمی با اشاره به آمار تردد زائران در ۱۸ صفر سال ۱۳۹۷ از مرز مهران افزود: ۱۸ صفر امسال آمار خروج زائران از کشور در مقایسه با پارسال ۵۸ درصد کاهش داشته ولی آمار ورود زائران به کشور ۲۳۱ درصد افزایش داشته که نشان می دهد موج بازگشت به کشور امسال زودتر آغاز شده است.

,

وی ادامه داد: در مجموع تردد زائران از مرز مهران در ۱۸ صفر امسال نسبت به ۱۸ صفر سال گذشته ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.

,

رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران گفت: از بامداد امروز تا ساعت هفت صبح نیز ۵۶ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده و یک هزار و ۸۰۰ زائر نیز از این طریق از کشور خارج شدند تا یک روز مانده به مراسم اربعین خود را به شهرهای مقدس عتبات عالیات برسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه