اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

سپاه پاسداران با هوشیاری و رصد کامل از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‌کند/خنثی سازی توطئه های دشمن

سپاه پاسداران با هوشیاری و رصد کامل از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‌کند/خنثی سازی توطئه های دشمن
ائمه جمعه استان لرستان عنوان کردند: سپاه پاسداران با هوشیاری و رصد کامل وقایع و تحولات به درستی از کیان انقلاب اسلامی دفاع می کند و اینچنین توطئه گران که با حمایت سرویس های اطلاعاتی کشورهای اروپایی می خواهند به انقلاب ما ضربه بزنند را از پا در می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پلدختر با قدردانی از اطلاعات سپاه در دستگیری روح اله زم اظهار داشت: زم با پول استکبار در فضای مجازی و راه اندازی کانال آمد نیوز بر علیه انقلاب به تشویش اذهان عمومی می پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی افزود: سپاه پاسداران با هوشیاری و رصد کامل وقایع و تحولات به درستی از کیان انقلاب اسلامی دفاع می کند و اینچنین توطئه گران که با حمایت سرویس های اطلاعاتی کشورهای اروپایی می خواهند به انقلاب ما ضربه بزنند را از پا در می آورند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به هفته تربیت بدنی عنوان کرد: ورزش و توسعه ورزش های همگانی می تواند در تامین سلامت مردم نقش مهمی داشته باشد به طوری که اداره ورزش بایستی با برنامه ریزی مناسب زمینه ورزش کردن را برای عموم مردم به خصوص در اماکن عمومی فراهم کند.

وی با ابراز نگرانی از خطر سیلاب و خسارت برای سایت جدید مسکن سیل زدگان پلدختر گفت: در بازدیدی که از سایت چهارهکتاری مسکن جدید شهرستان داشته ایم، مردم سیل زده که یک بار بر اثر سیلاب اموال خود را از دست دادند نگران از این موضوع هستند که این مکان هم بر اثر بارندگی آب گیر است و باز هم دچار خسارت می شوند.

موسوی تصریح کرد: انتظار داریم متولیان امر در خصوص رفع نگرانی مردم اقدامات لازم را انجام دهند تا در زمان بارندگی شاهد مشکلات برای مردم نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه کار ساخت دیواره ساحلی پلدختر تسریع پیدا کند خاطرنشان کرد: باتوجه به پیش بینی های هواشناسی وآغاز بارندگی ها، تسریع در ساخت دیواره ساحل لازم وضروری است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


پیاده روی اربعین اقتدار جهان اسلام را نشان داد

,
, پیاده روی اربعین اقتدار جهان اسلام را نشان داد, پیاده روی اربعین اقتدار جهان اسلام را نشان داد,

حجت الاسلام حقیان در خطبه های امروز نماز جمع شهرستان دورود اظهار داشت: دوران حاکمتی عراق به خاطر جو حضور بعثی‌ها، مراسمات و این همایش اربعین در زمان صدام رونق زیادی نداشت ولی بعد از سرنگونی رژیم بعث عراق، امروز با تدبیر و تفکر رهبر انقلاب این مراسم به اجتماع بزرگ مسلیمن جهان تبدیل شده است.

,


وی افزود: در هیچ کجای جهان حتی در اجتماع عظیم حج چنین شکوه وعظمتی نمی‌بیند؛ این همه جمعیت با رنج ها و مشقت ها از ایران و نقاط مختلف جهان مخصوصا ایران بزرگ در این مراسم شرکت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان دورود عنوان کرد: این برنامه ارزشمند دستاوردهای زیادی دارد؛ این حرکت و حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین خودسازی معنوی است، انسان با کنده شدن از تعلقات دنیوی و مشغله های دینوی فرصتی پیدا میکند تا به گذشته خود رجوع کند وبا توجه به دستورالعمل های اهل بیت(ع) آینده درخشانی را برای خود ترسیم کند و براساس آن حرکت کند.

وی بیان کرد: در بعد سیاسی و اجتماعی هم یک مانور اقتدار برای جهان اسلام و مخصوصا شیعیان جهان است چرا که در این مراسم شکوه و عظمت اسلام با این برنامه نشان داده خواهد شد

حقیان تصریح کرد: زمانی که همه مسلمین از نقاط جهان با این وحدت و انسجام در این مراسم شرکت می‌کنند توطئه دشمن علیه مسلمین خنثی می‎شود.

وی در خصوص بازداشت روح الله زم گفت: در روز ۲۲مهرماه روح اله زم مدیر وب سایت آمدنیوز در یک عملیات توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر و به کشور منتقل شد؛ آمدینوز در واقع یک کنسرسیوم بود که با شراکت دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی چند کشور از جمله فرانسه و همراهی چند شبکه نفوذ داخلی درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق تحریک گسل های قومیتی و مذهبی و نژادی برآمد.

امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به اهداف تشکیل این کانال افزود: از زمان ایجاد این کانال ویژه در فضای مجازی اقداماتی زیادی علیه ایران اتفاق افتاد و ایران هراسی و تفرقه در ارکان نظام و تضعیف باورهای نسل جوان نسبت به دین و توهین به دین و اقدامات خشونت آمیز از طریق این کانال اتفاق افتاد، فتنه دی ماه ۹۶ شاهد بودید که این کانال چه اقداماتی انجام می‌داد حتی طریقه ساخت بمب دست ساز را آموزش می داد تا در تجمعات استفاده شود.

وی اظهار داشت: روز 22 مهرماه در این نبرد عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه در برابر سرویس های جاسوسی جهان برنده بازی بود و این روز سرنوشت ساز برای جمهوری اسلامی می باشد چون سازمان اطلاعت سپاه در این عملیات سایبری معادلات را به نفع اقتدار جمهوری اسلامی رقم زد.

حقیان عنوان کرد: پیام این عملیات غرور آفرین خطاب به خارج نشینان مزدور که در شبکه های رسانه و مجازی علیه نظام سم پاشی میکنند این است که باید منتظر همچین اقدامی باشند و انتظار ما از سازمان اطلاعات سپاه این است که منابع داخلی این کانال باید مشخص شود که چه کسانی اخبار محرمانه داخلی را به شبکه آمیدنیوز ارسال میکردند و حامیان اصلی این شبکه چه داخلی و خارجی باید مشخص شد تاعوامل فتنه ۹۶مشخص و مجازات شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی با اشاره به تصویب تعطیلی روز پنجشنبه توسط مجلس تصریح کرد: این یک تصمیم خطرناک و جاهلانیه ای است و اگر روز پنجشنبه تعطیل شود سازمان و ادارات ما خود به خود تعطیل میشوند و بیش از یک سوم سال کشور تعطیل می‌شود.

امام جمعه شهرستان دورود اظهار داشت: با توجه به اینکه کشوری در حال توسعه و پیشرفت هستیم نباید تعطیلات رسمی ما بیشتر از این باشد؛ آیا اولویت کشور ما تعطیلی پنجشنبه است؟ اولویت ما اشتغال، رونق تولید و رفع مشکلات مردم است نه پنجشنبه. نمایندگان به مشکلات اصلی مردم توجه کنند و صرف از موضوعاتی که در اولویت نیست صرف نظر کنند.

,
,
,

توجه به نخبگان علمی

, توجه به نخبگان علمی, توجه به نخبگان علمی,

حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان چگنی اظهار داشت: اربعین حسینی براساس فضائل سیدالشهدا(ع) شکل گرفته است و این تمدن نوین اسلامی که موسس اربعین سیدالشهدا است؛دستاوردهای اجتماعی و سیاسی دارد.
وی افزود: اربعین فرهنگ عاشورا را به جهانیان معرفی می کند؛ وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام زیر پرچم سیدالشهدا(ع) و با شعار #حب_الحسین_یجمعنا شکل می گیرد.

امام جمعه شهرستان چگنی عنوان کرد: مراسم اربعین حسینی اثر گذاری بسیار زیادی دارد چرا که هم در بحث معرفی فرهنگ شیعه و هم تمدن نوین اسلامی که آموزه های آن و مبنای آن فضائل سیدالشهدا(ع) است موثر است.

وی بیان کرد: همه باید در احیای فرهنگ عاشورا و فرهنگ اربعین حسینی سهیم باشیم و این سمبل اربعین و سیدالشهدا در شهرستان باید تقویت شود.

سوری گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان فرمودند یکی از کارهایی که جامعه نخبگان باید انجام بدهند بحث دیپلماسی عمومی است، بنابراین باید نخبگان در جامعه طوری علم شان را ترویج دهند که نه تنها در جهان اسلام بلکه در تمام جهان باید دنبال حق جویی علم نخبگان ما باشند و باید یک شبکه نخبگان علمی جهان تاسیس شود .

وی با اشاره به حمله به نفتکش ایرانی افزود: در واقع یکی از نشانه های درماندگی استکبار است و این حمله فصل جدیدی از جنگ دریایی برای تشدید از تحریم نفتی ایران و جلوگیری از صدور نفت ما است.
 

,
, #حب_الحسین_یجمعنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه