اخبار داغ

زائران امام حسین (ع):

عشق به امام حسین (ع) همه مسلمانان را گرد هم جمع کرده است

عشق به امام حسین (ع) همه مسلمانان را گرد هم جمع کرده است
چند تن از زائران امام حسین (ع) با اشاره به این‌که عشق به حسین حدومرز نمی‌شناسد، تصریح کردند: عشق به امام حسین همه مسلمانان را گرد هم جمع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا،  خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) این روزها حدومرز نمی‌شناسد و شاید به عبارت دقیق‌تر گفت شهر قم به اولین سنگری تبدیل‌شده که خدمت‌رسانی را شروع کرده و قرار است تا نیمه‌های آبان ماه ادامه داشته باشد.

قرارگاه مردمی اربعین امسال نیز به‌مانند سال‌های گذشته پذیرای زائران ایرانی و خارجی اباعبدالله حسین (ع) بوده و روزانه آماده پذیرایی و اسکان بیش از 9 هزار نفر هست.

بر اساس آمار اعلام‌شده تاکنون بیش از 65 هزار نفر از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شده‌اند و روند خدمت‌رسانی ادامه دارد.

هرچند که این قرارگاه با استقبال زائران کشورهای خارجی به‌خصوص زائران پاکستانی روبرو شده است اما هم‌وطنان ایرانی نیز که از شهر قم عبور می‌کنند نیز از خدمات این قرارگاه بهره‌مند می‌شوند.

چند تن از زائران ایرانی و خارجی در گفتگو با خبرنگار قم فردا رضایت عمومی خود را از این قرارگاه اعلام کردند.

خدمات قرارگاه مردمی اربعین در قم به زائران بسیار منظم و خوب است

اسماعیل نوری زائری که از شهرستان کهنوج در استان کرمان عازم کربلا شده و دیروز صبح در مسیر بازگشت به شهر قم واردشده و در قرارگاه مردمی اربعین اسکان‌یافته است.

وی در گفتگو با خبرنگار ما بابیان این‌که 5 روز در کربلا اقامت داشتم، اظهار داشت: از صبح دیروز که در قرارگاه اسکان یافتم همه‌چیز خوب بود و خدمت‌رسانی به زائران به‌خوبی انجام می‌شد.

وی افزود: فارغ از این‌که همه خدمات رایگان است بلکه خدمت‌رسانی نیز با احترام کامل و منظم صورت می‌گیرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

 نوری در پاسخ به این سؤال که آیا در شهرهای دیگری که در مسیر قرار دارند نیز چنین خدماتی ارائه می‌شود، گفت: به‌غیراز شهرهای مرزی در هیچ شهری از این نوع خدمات ارائه نمی‌شد.

وی بیان داشت: از همه نهادها و سازمان‌ها و به‌خصوص مردم قم که به نظرم نقش اصلی را در ایجاد این قرارگاه دارند کمال تشکر رادارم.

عشق به امام حسین همه را گرد هم جمع کرده است


عبدالله سلطانی زائر دیگری است که از ولایت غزنی افغانستان عازم کربلا شده و قرار است امشب به سمت کربلا حرکت کند.

وی که از عصر دیروز در قرارگاه مردمی اربعین اسکان‌یافته در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: دیروز قم رسیدم و بعد از زیارت حرم حضرت معصومه (س) در این قرارگاه اسکان یافتم.

سلطانی بابیان این‌که از خدمات ارائه‌شده کاملاً رضایت‌مندی داریم، بیان داشت: در این قرارگاه همه در حال خدمت کردن هستند و فوق‌العاده خوب به ما رسیدگی می‌کنند که جای تشکر دارد.

وی بابیان این‌که برادران ایرانی خدمات بسیار زیادی به ما می‌دهند، ادامه داد: عشق را شنیده بودیم اما آن را ندیده بودیم عشق همین است که تمام مردم از همه جای دنیا از افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی دورهم جمع هستند که نشان‌دهنده عشق به حسین است.

در مسیر برگشت نیز در این قرارگاه استقرار پیدا خواهیم کرد

فاطمه حسینی زائر دیگری است که از پاکستان عازم کربلا است، وی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: من به همراه همسر و دو فرزندم عازم حرم امام حسین (ع) هستم و در بین راه در قم استراحت می‌کنیم.

وی ادامه داد: دو روز است که در جوار حرم حضرت معصومه (س) هستیم و هرروزی که بلند می‌شوم و بارگاه حضرت را می‌بینم باورم نمی‌شود که در قم هستم.

حسینی بابیان این‌که اولین بار است عازم کربلا شده است، تصریح کرد: ما امشب از قم خارج می‌شویم و در مسیر برگشت نیز در این قرارگاه استقرار پیدا خواهیم کرد.

وی در خصوص خدمات ارائه‌شده در قرارگاه نیز گفت: واقعاً باورمان نمی‌شد که همه خدمات در شهر قم رایگان باشد و این‌طوری از ما پذیرایی شود.

حسینی تصریح کرد: قطعاً این مهمان‌نوازی و پذیرایی ایرانیان را به اطلاع مردم کشورم و شهرم خواهم رساند و باید قدر این مهمان‌نوازی‌ها را دانست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خدمات قرارگاه مردمی اربعین در قم به زائران بسیار منظم و خوب است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عشق به امام حسین همه را گرد هم جمع کرده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, در مسیر برگشت نیز در این قرارگاه استقرار پیدا خواهیم کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه