اخبار داغ

آیت‌الله کعبی: اربعین رسانه عاشورا است

آیت‌الله کعبی: اربعین رسانه عاشورا است
عضو مجلس خبرگان رهبری اربعین را رسانه عاشورا دانست و گفت: هنرمندان به زبان هنر می‌توانند نهضت عاشورا و اربعین را جهانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه بازدید از موکب اهالی فرهنگ و هنر در مسیر نجف به کربلا، اربعین را رسانه عاشورا دانست و گفت: از همان نخستین اربعین که حضرت زینب(س) و امام زین‌العابدین(ع) آن را با اخلاص به راه انداختند تصمیم به رساندن پیام عاشورا به جهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی اربعین پر رونق و پس از سقوط صدام زمینه جهانی شدن عاشورا فراهم شد، خاطرنشان کرد: هنرمندان به زبان هنر راحت‌تر می‌توانند نهضت عاشورا و اربعین را جهانی کنند.
,
 
,
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور خیل عظیم زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین سال جاری از کشورهای مختلف جهان از جمله روسیه، آمریکای لاتین، آفریقا و... گفت: هنرمندان با زبان هنر می‌توانند صدای عاشورا باشند و اربعین را جهانی کنند.
,
 
,
وی در پایان با قدردانی از برپایی موکب اهالی هنر و رسانه و انتشار پیام‌های قیام عاشورا گفت: امیدوارم خدمت صادقانه و مخلصانه‌ای که اهالی فرهنگ و هنر در این موکب انجام می‌دهند مورد قبل خداوند متعال قرار گیرد.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه