اخبار داغ

عضو شورای شهر قم:

اتوبوس‌های اعزامی قم تا فردا زائران را به قم بازمی‌گردانند

اتوبوس‌های اعزامی قم تا فردا زائران را به قم بازمی‌گردانند
امراللهی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های اعزامی قم تا فردا زائران را به قم بازمی‌گردانند گفت: مردم قم کارنامه خوبی در خدمت رسانی به زائران اربعین که از مسیر قم عبور می‌کردند از خود به‌جای گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  روح الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  اظهار کرد:150 اتوبوس از طریق پایانه های قم و 82 اتوبوس هم توسط اتوبوس رانی قم برای خدمت به زائران اربعین به مناطق مرزی اعزام شده بودند که هنوز هم در مناطق حضور دارند و تا یکی دو روز آینده زائران  پیاده روی اربعین را  به قم باز می گردانند .

وی با  اشاره به رتبه نخست قم در ثبت زائر اربعین نسبت به جمعیت افزود: همه اتوبوس‌های اعزامی قم  در داخل خاک ایران حضور دارند و  اتوبوس های مجموعه های مانند استان تهران هنوز در خاک عراق حضور دارند، البته خط قم_ کرمانشاه همیشه فعال بوده است و همچنان فعال است اما اتوبوس هایی که صرافا برای بحث اربعین در خط حضور داشتند بازخواهند گشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در قیمت اتوبوس رخ داده در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی مشکلاتی از جمله کمبود اتوبوس وجود دارد، اتوبوسی که تا پیش از این 600میلیون تومان قیمت داشت به  بالای یک میلیارد و 600میلیون تومان رسیده است به همین خاطر در استان قم در این خصوص کمبود وجود دارد.

اگر مردم پای کار نبودند نمی توانستیم به زائران اربعین خدمت کنیم

امراللهی بیان کرد: البته در مسئله حمل و نقل عمومی چه درون شهری و چه برون شهری کلان شهرها هم دچار مشکل شده اند که نیاز است دولت  ورود کرده و خدمات ارائه دهد، قم هم با توجه به موقعیتی که دارد در زمینه حمل و  نقل دچار مشکلاتی است که در این زمان های بیشتر قابل لمس است.

کارنامه موفق مردم قم در ارائه خدمت به زائران اربعین

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: مردم قم کارنامه خوبی در خدمت رسانی به زائران اربعین که از مسیر قم عبور می کردند از خود به جای گذاشتند مجموعه مصلی حجم بالایی از زائران را اسکان داد همچنین مجموعه های دیگر نیز فعال بودند اما نیاز است برای سال های آینده برنامه ریزی و حمایت بیشتری از سوی دستگاه های اجرائی و خیرین و مردم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال از پیاده روی اربعین پیش بینی می شود سال های آینده حجم بیشتری از مردم در پیاده روی اربعین شرکت کنند و به همین خاطر در سال های آینده مجموعه زائر بیشتری از کشورهای همسایه در قم حضور پیدا خواهند کرد که با توجه به امکانات قم ممکن است دچار کمبودهای شویم که باید از امروز برای آن برنامه ریزی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مردم در کنار دستگاه های اجرائی حضور داشتند و عمده کارها چه از لحاظ نیروی انسانی و چه لحاظ اقتصادی در ایام اربعین توسط خیرین و مردم انجام شد و اگر مردم نبودند ما نمی توانستیم از زائران به خوبی پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, اگر مردم پای کار نبودند نمی توانستیم به زائران اربعین خدمت کنیم,
,
,
,
, کارنامه, موفق, مردم, قم در ارائه خدمت به زائران اربعین,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه