اخبار داغ

یادداشت:

هزینه اینترنت زائرین اربعین نشان دهنده عمق آشفتگی مدیریتی در وزارت ارتباطات است

هزینه اینترنت زائرین اربعین نشان دهنده عمق آشفتگی مدیریتی در وزارت ارتباطات است
وزیر جوان کابینه حسن روحانی این روزها بشدت به علت برخی حواشی پیش آمده مورد نقد جدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در حالی که جهرمی وزیر جوان دولت روحانی پله های ترقی در سیستم سیاسی و امنیتی کشور را بسیار سریع طی کرده است ،به نظر می رسد امیدوار است حضور در منصب ریاست جمهوری را هم اینگونه کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

از ظهور و بروز گسترده این نیروی جریان اصطلاحا اعتدال در جغرافیای سیاسی کشور هر چند زمان زیادی نمی‌گذرد اما دامنه رسانه ای که برای خود ترتیب داده است بسیار گسترده و بعضاً غیر قابل باور است.

,

علت سرمایه گذاری جریان اعتدال بر روی فردی چون جهرمی برای انتخابات بعدی چندان پوشیده نیست.

,

جوان بودن،اتصال به کانونهای قدرت و امنیتی نظام و داشتن رفتار و حرکات ظاهری همخوان با بخشی از بدنه ارزشی جامعه همگی دلایل مهم و اساسی است که فردی چون جهرمی را به یک سوپرمن برای این جریانات سیاسی تبدیل کرده است.

,

تکیه و تاکیدهای عجیب و غیر طبیعی جهرمی و تیم رسانه ایش بر حق الناس در مسائل نظیر هزینه های مکالمه و اینترنت اپراتورها در حالی صورت میگیرد که اربعین امسال و نابسامانی های بیش از حد هزینه مکالمات و اینترنت های اپراتورها وی را در فشار منتقدین به مدیریت فشل و از هم گسسته قرار داده است .

,

جهرمی قبل از اربعین نیز در موضوع اهدای ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ به نهاد ریاست جمهوری مجبور به عذرخواهی و پس گرفتن لپ تاپها شده بود.

,

اگر جهرمی را گزینه اصلی یا یکی از گزینه های اصلی جریان اعتدال برای انتخابات ۱۴۰۰ بدانیم ،باید گفت وی مسیر خود را با اجرای عملیات روانی پیچیده در لایه های مختلف جامعه طی می‌کند.

,

گذشته از مسئله انتخابات ریاست جمهوری آینده و حضور یا عدم حضور وزیر جوان کابینه سالخورده حسن روحانی،میزان نابسامانی های هزینه تماس و اینترنت در اربعین امسال به قدری جدی است که مطالبه آن از وزیر ارتباطات توسط نمایندگان مجلس یه مطالبه اساسی از سوی مردم است.

,

قطع کامل شبکه های اجتماعی و اینترنت در عراق به علت اعتراضات خیابانی عراق، امسال ضعف شدید مدیریتی این بخش را در پیاده روی اربعین نمایان کرد.

,

حضور وزیر ارتباطات در مجلس و پاسخگویی به این مسئله و اهدای ۲۰۰ لپ تاپ خواست جدی مردم از وکلای خود است که باید در دستور کار مجلسیان باشد.

,

حبیب میرزایی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه