اخبار داغ

ابلاغ مصوبه حجاب و عفاف به دانشگاه ها

ابلاغ مصوبه حجاب و عفاف به دانشگاه ها
معاون فرهنگی وزارت علوم از ابلاغ مصوبه حجاب و عفاف در ۳۰ گام خبر داد و گفت: این مصوبه می تواند به ترویج و آمادگی بیشتر برای رعایت حجاب و عفاف و وضعیت پوشش کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا غفاری درباره مصوبه حجاب و عفاف و ۳۰ گامی که در این زمینه تهیه و به دانشگاه ها ابلاغ شده است، گفت: مصوبه حجاب و عفاف در ۳۰ گام را اول سال به دانشگاه ها ابلاغ کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: درحال حاضر خیلی از این موارد در دانشگاه‌ها در حال انجام هستند و این ۳۰ گام در واقع مجموعه‌ای از اقداماتی هستند که می توانند به ترویج و آمادگی بیشتر برای رعایت حجاب و عفاف و وضعیت پوشش کمک کنند.
,
 
,
معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه این ۳۰ اقدام بخش های مختلف را فرا می گیرد افزود: بخش عمده آن در زمینه آگاهی هایی است که باید داده شود، کارهای فکری که در خصوص موضوع حجاب و عفاف انجام شود، نشست هایی که باید برگزار شود.
,
 
,
وی ادامه داد: اقدامات فرهنگی دیگری هم که در قالب های مختلف در نظر گرفته شده و در واقع عمده این ۳۰ گام در دانشگاه ها اجرا می شود و برآمده از تجربه دانشگاه هاست.
,
 
,
غلامرضا غفاری پیش از این درباره ابلاغ یک آیین نامه پوشش واحد به دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید گفته بود: دانشگاهها خودشان آیین نامه پوشش دارند و درعین حال تاکید ما برای دانشگاه ها این است که به این قواعد توجه کنند و از دانشجویان می خواهیم در این حوزه مشارکت داشته باشند.
,
منبع: مهر
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه