اخبار داغ

اینترنت خبرنگاران جامانده از ثبت نام، فعال شد

اینترنت خبرنگاران جامانده از ثبت نام، فعال شد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت رایگان تعدادی از خبرنگاران که در بازه زمانی ثبت‌نام نکردند یا به هر دلیلی موفق به انجام پروسه نام نویسی نشدند، فعال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جمال هادیان زواره رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، درباره فعال شدن اینترنت رایگان برای تعدادی از خبرنگاران که در بازه زمانی ذکر شده، ثبت نام نکردند؛ توضیح داد: تعدادی از خبرنگاران در زمانی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ثبت نام مقرر کرده بود، یا ثبت‌نام نکردند یا به هر دلیلی موفق به انجام پروسه نام نویسی نشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: این دسته از خبرنگاران توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت ارتباطات معرفی شدند و ما نیز پس از معرفی بلافاصله اقدام برای راه اندازی اینترنت یک ساله کردیم.
,
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: از دیروز اینترنت خبرنگاران ثبت نام شده توسط وزارت ارشاد، فعال شده است البته شاید تعدادی از خبرنگاران هنوز موفق به دریافت پیامک فعال سازی اینترنت ۱۲۰ گیگابایت یک ساله نشده‌اند.
,
 
,
وی تصریح کرد: این تعداد از خبرنگاران نیز نگرانی نداشته باشند چرا که چند روز آینده اینترنت رایگان برای تمامی خبرنگاران نام نویس شده توسط بهترین خود و وزارت ارشاد فعال می‌شود.
,
 
,
لازم به یادآوری است؛  رئیس جمهور در روز خبرنگار هفدهم مرداد ماه، از  ارائه  اینترنت ۱۲۰ گیگابایت رایگان برای مدت یک سال را به خبرنگاران خبر داده بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه