اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان:

جوانان انقلابی در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ کردند/ شعار «حب الحسین یجمعنا» نقشه های دشمنان را در نطفه خفه ساخت

جوانان انقلابی در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ کردند/ شعار «حب الحسین یجمعنا» نقشه های دشمنان را در نطفه خفه ساخت
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با اشاره به رکورد جوانان انقلابی در ترند ساختن هشتک «حب الحسین یجمعنا» گفت: شعار حب الحسین یجمعنا یک شعار راهبردی و وحدت آفرین در سراسر جهان است که نقشه های دشمنان را در نطفه خفه ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه اربعین سال جاری اقتدار و صلابت شیعیان در سراسر جهان طنین انداز شد، گفت: هر چند که دشمنان اسلام در مقابل این حماسه عظیم در سکوت خبری بودند؛ اما به لطف الهی از سراسر دنیا از پیر و جوان گرفته تا کودک برای تجدید بیعت با امام حسین(ع) عازم کربلا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با تاکید بر اینکه اربعین حسینی نمایش اقتدار جهان اسلام و تشیع است، تصریح کرد: فضای اربعین قابل وصف نیست و باید آن را از نزدیک لمس کرد که چگونه مردم مومن و انقلابی از سراسر دنیا به صورت خودجوش در این مسیر حضور دارند.

,

سالاری با اشاره به وجود 30 موکب هرمزگان در ایام اربعین در داخل و خارج کشور عنوان کرد: موکب داران تنها افراد تشیع نبودند بلکه با همدلی و وحدت  اهل تسنن نیز در این موکب ها حضور داشتند و به خدمات رسانی می پرداختند.

,

وی بیان کرد: پیاده روی اربعین  علاوه بر اینکه مسیری برای اتحاد و انسجام مسلمان جهان بوده؛ امام حسین(ع) شخصیت بی بدیل و بی نظیری دارد که حتی در بین غیر مسلمانان نیز از جایگاه والایی بر خوردار است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان تاکید کرد: جاذبه امام حسین(ع) آزادی خواهان جهان را از سراسر دنیا به این راهپیمایی می کشاند و به کوری چشم دشمنان هر سال شاهد حضور پر رنگ تر عاشقان این امام همام در حماسه بزرگ اربعین هستیم.

,

سالاری با بیان اینکه امروزه جوانان انقلابی در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ کرده اند، گفت: در حالی که در گذشته فضای مجازی در تصرف دشمنان اسلام و معاندین ارزش های انقلابی قرار داشت در سال اخیر جوانان انقلاب نشان دادند که می توانند در این عرصه نقش آفرینی کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی بهترین مکان برای انتقال مفاهیم ارزشی است، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان پیام های صلح و هم بستگی به آزادی خواهان سراسر جهان رساند.

,

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان بیان کرد: اگر همه مسلمانان و جوانان دغدغه مند با همبستگی در کنار یکدیگر در فضای مجازی قرار گیرند می توانند حرکت های بزرگ انقلابی را ایجاد کنند.

,

سالاری با اشاره به رکورد جوانان انقلابی در ترند ساختن هشتک حب الحسین یجمعنا تصریح کرد: شعار حب الحسین یجمعنا یک شعار راهبردی و وحدت آفرین در سراسر جهان است که نقشه های دشمنان را در نطفه خفه ساخت.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی خاطر نشان کرد: معظم له فرمودند با استفاده از فضای مجازی در دهان دشمنان بزنید ان شاالله با اتحاد و همدلی نیروهای عظیم مردمی این فرموده را نیز بیش از پیش محقق می سازیم .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه