اخبار داغ

مسئول امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

نمایش مذهبی "خروش مختار" در نهاوند به روی صحنه می‌رود

نمایش مذهبی "خروش مختار" در نهاوند به روی صحنه می‌رود
مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای عمومی نمایش مذهبی خروش مختار هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر بحیرایی در گفت گو با خبرنگار عصر همدان گفت: هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر نمایش مذهبی ” خروش مختار ” به کارگردانی و نویسندگی میثم دارایی در شهرستان نهاوند برای عموم اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: نمایش مذهبی خروش مختار در روزهای پنج‌شنبه ۲ آبان ماه، شنبه ۴ آبان، دوشنبه ۶ آبان و چهارشنبه ۸ آبان ماه در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) به روی صحنه خواهد رفت.

,

بحیرایی افزود: این نمایش با بازی بیش از ۳۰ نفر از هنرمندان برجسته شهرستان، گذری دارد بر مصائب و سختی‌هایی که پس از قیام عاشورا بر خانواده امام حسین (ع) گذشت.

,

مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این نمایش زیبا پس از واقعه عاشورا نگاهی بر جهاد و خروش مختار برعلیه ظالمان دشت کربلا و کشته شدن عاملین اصلی این واقعه به دست مختار ویارانش دارد.

,

وی عنوان کرد: نمایش خروش مختار حائز رتبه برتر در همایش تئاتر عاشوراییان استان بوده و در شهر همدان و برای عموم چندین اجرا داشته که مورد استقبال چشمگیر مردم قرارگرفته است.

,

بحیرایی افزود: این نمایش در ایام برگزاری در ۲ سانس ساعت ۱۰ ویژه دانش آموزان و ساعت ۱۷ ویژه خانواده‌ها خواهد بود.

,

وی بیان داشت: اولین نمایش مجموعه خروش مختار روز پنج‌شنبه ساعت ۱۷ در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند اجرا می‌شود و برای همگان با ذکر صلوات رایگان است.

,

بحیرایی در پایان از عموم مردم برای حضور در این برنامه دعوت کرد و گفت: استقبال از این نمایش و حمایت از هنرمندان این شهرستان باعث افزایش روحیه این عزیزان می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه